2010年1月1日 星期五

Mission Impossible 9---等到妳回來之babe去絕育

新年快樂.

有無人認得我呀,我就係地盤狗babe啦.
完全無怎象?唔緊要,去節目重温溫:<小熊爸少男心事>

點解隔左成兩個月先再出現,說來話長.

話說自從抽水ee見過我一次咁大把之後,養我既回收紙場就搬走左,佢地有帶埋我走架,不過生活得唔係咁好,又掛住小熊爸,所以我就自己用左個幾月去搵路返返黎地盤.

返左去幾日就見到抽水ee又黎探我地,我記得果日係星期一,抽水ee咁岩係香港返工,佢話星期六放假就過黎帶我去玩.

果然星期六一早就見到抽水ee黎啦,不過同平時有d唔同,佢身邊多左個叔叔,抽水ee只係錫左我一啖,無請我地食野,然後就細細聲同我講,叫我跟佢上車,帶我去一個對我有好處既地方.



夠竟車係咩黎架,我平時見到佢識郁,但係坐上係又會點既呢?我好奇咁望下。

點知突然間抽水ee係後面抱左我上車, 但係抽水ee呀,我地夾埋今朝先見過三次面咁大把,你唔好咁熱情啦,我地唔係真係好熟架咋 ,我掙住部車門,不過我又唔識發惡。。。



就係咁,我地跟左抽水ee同oscar叔叔上車,係初時有少少緊張咁,之後就唔得閒驚啦,因為我要睇風景呀.


坐左大半個鐘車,我抱抽水ee抱左去一個地方,佢地話果度叫獸醫診所.


之後就被人的左上去一塊金屬上面坐,好鬼凍呀,前面有d數字識跳架,跳到十四公斤佢就停左係度,之後診所入面既人都話我要食多d野喎.


原來診所入面仲有其他動物,我都未見過咁細隻狗既.


不過佢地話依個小朋友叫做貓,叫我要斯文,咁我就錫左佢一啖啦.


oscar叔叔話我後腳有少少拮,要幫我檢查下,隨便睇啦,唔使客氣架.


之後有個叔叔睇我d牙肉話我好健康.


然後就困左我入籠啦.


之後我就唔知發生咩事,訓醒就發現自己多左個頭罩同埋無力無精神,仲好攰攰.


又坐車車返返去地盤.


抽水ee送左張送床仔同糧兜水兜俾我.地盤最錫我地既叔叔留左d湯渣俾我食呀.


最緊要我honey小熊爸黎錫返我.

我都唔知中間發生過咩事,抽水ee話我做左個叫絕育既手術,以後就唔使再生狗BB,又唔使睇住佢地病或者俾車車死。叫我記得唔好舔肚肚,記住食多d野同埋唔好嬲佢喎.

我好乖,抽水ee都好乖咁差唔多隔兩三日就黎睇我,如是者過左兩個幾星期.


前兩日佢話我靚左好多,我梗係錫啖佢啦,我最鍾意人讚我靚架啦.


oscar叔叔都讚我靚女呀,不過佢叫我唔好咁鍾意人,咁樣會有危險架喎,我完全唔明.連小熊爸都話D人會捉我地我打我地,當年小熊媽就係俾人捉走左之後一直都無返過黎,叫我小心D喎,但係我都係唔明呀。

不過抽水ee話就係因為我唔明,所以送左塊叫晶片既野俾我,希望可以保我平安喎。晶片係乜我唔知,只係知道乾雞片係好好味。

究竟點解我唔可以鍾意人?。。。。。。



後話:
十月中偶然見到新盤搬入,在小熊爸引路下見到甜美的babe,聽說剛生了小狗。新生命的出現向來都是令人喜悅的,唯獨生活在地盤的狗生育總是叫人不安。還未找到babe真正主人時回收場搬走,babe亦失踪。

誰知到了十二月,babe突然回來,比之前更瘦更親人,跟小熊爸仍時形影不離,儘管只是見過她兩次仍是要即時安排帶她絕育。行動前一晚才在內地趕回香港,準備捉狗工具時,我實在摸不著頭腦,隨了babe不太怕人會跟人親咀外,對她我甚麼都不知道。babe會有甚麼反應,我要帶最重型的工具嗎?我會成功嗎?誰知babe就好比泡泡再現,抱她上車,去診所,絕育後用拖帶帶她回地盤,就連診所裡遇到的陌生人貓狗,均完全沒有問題。對那天才第一次見面的oscar也親熱得如見主人一樣。

我喜歡親人的狗,卻不想見到親人的地盤狗和流浪狗,這樣對他們實在是百害一利。對著babe隨了破例給她植入晶片外,我做的就只係送上最深切的祝福。

沒有最好的事物,只有更高的要求,我不會奢望能為每個小朋友找到家,比上不足比下有餘的生活環境,babe你要加油!我們愛妳我們祝福妳。

零一年一月九日更新 :

好景不常, 上星期接到地盤的來電, 說顧問公司不容許狗隻在地盤範圍, 會致電漁護處捉狗, 朋友仗義第一時間接BABE到家暫養, 現與七狗同居學習作家狗和跟人狗相處. 正待一温暖的家, 你或你身邊的朋友可以給BABE一個機會嗎?

沒有留言:

張貼留言