2007年7月18日 星期三

貓BB出世了(回想一年零一個月前)

零六年六月十六日,藍藍跟啡啡的肚子隆起己經一段時間,但由於沒有帶她們看獸醫,所以BB何時出世是完全沒有概念.一個晚上,心血來潮,動手準備一個貓窩給貓媽媽使用,希望她們願留在家生產,好使我能親見並照顧將出生的貓BB.家有狗狗,安全是首要條件.當然舒適也是重要的.於是臨急臨忙地空出一格膠抽屜,在上面鋪上抓毛布.

由於藍藍不親人,所以便抱啡啡進去,好使她得知有這個好地方.

奇妙的事發生了.啡啡靜靜的躺在裡面,我一面跟她談話,一會輕撫她的脹脹的肚子.就在這時,貓BB要出世了.急忙地抓起相機,拍下這重要的時刻.

 

一團又細又濕個東西,一點也不好看也不可愛,跟媽媽一樣是全白色的.

貓媽媽一面承受著生產的極大痛苦,一面替她剛出來的骨肉清潔,還把臍帶咬斷.我也忙得後,一面替啡啡打氣,一面輕撫她,一面清潔排出來的穢物,還得一面打攝記錄.

盤出來了,接著第二只全白的也趕緊出來.

啡啡用了太多氣力,吃了一點胎盤後,喘息一會,還有第三只出來,也是全白的.三隻又白又小的貓BB看來就像三只白老鼠.

 

啡啡的兄弟---黑仔,朋友---Bubu也來探望新生的貓BB

8 則留言:

  1. wah!! such a good experience

    回覆刪除
  2. 係呀真係好彩, 啡啡生完之後過多兩日有第二隻貓生BB, 不過佢係我地訓左先生, 只係第二朝起身見到地下有幾隻貓 BB散落左係唔同地方....

    回覆刪除
  3. #6係咪血黎ga?嘩……比我見到既話,我可能會暈低…… 能夠影到 啡啡生BB,真係難得經驗。 Minnie、cooper都冇呢個機會lu~

    回覆刪除
  4. #6係胎盤黎架, 個過程有血有淚...仲有屎有尿... 不過真係好感動, 我第二朝即刻請假, 陪足啡啡一日.

    回覆刪除
  5. 係呀睇住佢地出世睇住佢地大真係好得意架. 不過千祈唔好再得意多次. 七隻夠有突啦

    回覆刪除
  6. 仔仔係咪虎視眈眈呀?哈哈! [版主回覆07/07/2008 23:05:00]唔係呀,仔仔好錫貓B架, 佢會守住貓B訓既紙箱, 差d連貓媽咪想返去餵奶都唔俾呀

    回覆刪除
  7. 好得意呀............................... ! [版主回覆10/13/2008 05:34:00]嘩你咁有心機搵返D開BLOG時代既編章呀...

    回覆刪除