2007年7月21日 星期六

狗狗白腊沙灘派對

一直都得個講字既狗狗沙灘派對,今日終於成行。

大清早,三個四口子家庭齊集在北潭涌,再驅車出發到白腊.還未到沙灘,最愛玩水的豬豬己不止一次的想跳進路兩旁的廢田的水坑.

來到沙灘,藍天白雲青山綠水,水清沙幼,人影狗影也沒有,就像是我們的私人海灘似的,大美好了,果然沒有白費了大家提早出發的心血.

一到沙灘仔仔跟豬豬己按不住直奔往水裡.

Minnie Cooper 接著下水,你看Minnie游得多認真,Cooper就威風了,有私家的滑浪板

等到Cola sheba的爸媽換好衫,她們也一起下水玩.從前從不敢往深水走的Cola今天終於完完全全地表現出她的游水天賦.Sheba也游得很快,不是她游水的目的是跟仔仔一樣,就是盡快逃離海水返回沙灘.

到沙灘除了游水之外,還有後多活動可以進行.仔仔跟豬豬就分別示範了轆地沙,打架和戴假髮.

團體活動還有一個好處,就是有手幫忙拍攝難得的全家幅

沙灘陸陸繼繼多了其他來玩水的狗狗.全都是入水能游出水能跳的運動健將.相信他們的daddy mami一定常常帶他們外出活動.亦因為多機會外出的狗狗社交的訓練充足,所以十多隻狗全都融洽地共享這個幽美的沙灘.

可是再來的是一艘又一艘的遊艇,它們是把海天一色全都遮住,再用小艇把一批一批的人載到沙灘上.架起太陽傘的堆沙的游水的打球的,熱鬧得不得了.球來球去人來人去的不是我們想見到的景象.還好大家己玩了一段時間,吃過午餐,沖過身便起程回家了.

小錦囊:
1. 自駕的話,可以泊車在北潭涌轉乘的士到白腊.大概港幣五十元,另加寵物附加費.
2. 下車後要行十五分鐘左右才到沙灘,沒有樹陰,怕熱的狗可能辛苦一點,小型狗可能要手抱
3. 最好早一點到達避開人潮,順度可以闖到有樹蔭的位置休息.
4. 沖身可以到沙灘旁的百納士多
http://yl.hk/PL/ 沖食,每隻寵物收費六元正.
5. 記得帶毛巾狗狗狗抺身,小型狗玩水失溫較快,可用毛巾裹身保暖.
6. 無論準備在沙灘沖身與否,帶備一個平時洗澡用的膠刷,先刷先身上的沙才離開.

15 則留言:

  1. oh  原來有咁多人3都係去左游水水......

    回覆刪除
  2. 係呀, 不氣甘熱, 陽光甘好, 唔去游水仲有乜好做

    回覆刪除
  3. 好可惜, 豆豆凡事都學黑黑, 怕水是其一

    回覆刪除
  4. 可能boots鍾意游水, 甘豆豆會跟埋一齊去玩

    回覆刪除
  5. 最後果張相最得意,睇下佢地(狗狗)雙手~~

    回覆刪除
  6. ...仔仔豬豬幾時都甘得意架啦

    回覆刪除
  7. 黎啦黎啦.. 我收到第一個留言就知係你啦.. 不過呢排多野做..加上少開電腦.. 冇心機巡blog先咁遲黎探你姐

    回覆刪除
  8. 公主, 依期忙乜呀, 我尋晚先落機. 依家見到人都仲差d講 "sa wa de car" 果邊見到免仔竟然有衫著, 想買返兩套俾你個隻野...點知無佢地碼

    回覆刪除
  9. 嘩,睇得出佢地好開心呀

    回覆刪除
  10. 係呀豬豬一落水就好開心架啦, 如果帶佢散步經過澗住佢就會自己跳落去坐底浸身. 但係仔仔又唔鍾意水喎, 真係奇怪, 可能一個似daddy一個似mami

    回覆刪除
  11. 我之前兩年都同D狗友帶過sophie同paco去白腊, 不過今年就冇喇, 睇下幾時約埋一齊去玩丫~~

    回覆刪除
  12. 隨時入黎啦, 再方便d你可以車佢兩個地入黎大灘一齊游水. 屋企沖涼用品街喉小食乜都有

    回覆刪除
  13. 不如簡單D,你借架車我自己搓,車佢地入來丫,嘻嘻

    回覆刪除
  14. ...我借左架車俾黎, 甘邊個車我既仔仔豬豬呀 :( 最怕係佢地為左消滅其他狗味係車度小便咪大鑊 ...

    回覆刪除
  15. 呢度好似好正,我最想露營呀,你有無試過呀,我成日都係到諗可唔可以帶三隻黑豬去露營. [版主回覆04/14/2008 14:15:00]乜你計岩時間架, 我地就尋日岩岩同兩個小朋友去完露營, 佢地都係第一次去咋, 我地去塔門玩左兩一日夜, 天氣唔太好, 但係玩得幾開心. 下次可以約埋一齊去露營呀.

    回覆刪除