2008年12月17日 星期三

妒忌

豬豬 : 仔仔哥哥呀, 我地係咪太靚仔靚女呀?
仔仔 : 傻豬, 依個係鐵一般既事實, 點解妳突然咁講呀?
豬豬 : 因為我感覺到有野妒忌緊我地呀.



豬豬 : 仔仔哥哥, 你唔信呀?
仔仔 : 我唔係話唔信, 但係都要有証據先得架.
豬豬 :  你睇下, 條草都唔抵得要遮我地.
仔仔 : 依個只係咁岩有條草姐, 你係咪諗得太多呀.


豬豬 : 梗係唔係啦, 我地行行下咪見到士狗BB既, 你記唔記得?
仔仔 : 梗記得啦, 佢地咁可愛.
豬豬 : 但係佢地, 一個見到我地就調頭走, 另一個就豎起曬d頭髮, 唔抵得我耳仔豎呀.


豬豬 : 仲唔止呀, 爸爸幫我影相果時, 麗麗唔抵得, 一個屎眼咁"得"係鏡頭前面呀.


仔仔 : 你講講下我又覺喎, 特工ee想同我合照, 麗麗都走埋黎攝鏡架.


仔仔 : 之後黑黑個屁股又大大個咁遮住曬.


豬豬 : 係呢, 你都覺呢, 我地影大合照佢地仲企到離行離勒.


豬豬 : 其實都唔使妒忌我地呀. 雖然我豬豬跑起上黎個樣好可愛.


豬豬: 但係麗麗姐姐跑起上黎有個小肚腩一樣咁可愛.


仔仔 : 其實都唔使妒忌我呀, 我仔仔既眼神雖然好誘人.


仔仔 : 但係黑黑個傻樣都一樣咁誘人...發笑呀.


豬豬+仔仔: 其實我地雖然係靚仔靚女但係你都唔使妒忌我地, 亦都唔使怕我地搶你鏡架. 因為避都避唔住架啦.


豬仔媽: 你地兩個發完白日夢未呀, 黑古甩凸, 鬼有人妒忌你地.
豬+仔 : 媽咪, 問心果句, 你真係話我地唔靚靚...?
豬仔媽 : 你地係咪想話我口不對心呀.
豬+仔: 媽咪發火, 非同小可, 閃呀.

沒有留言:

張貼留言