2009年2月19日 星期四

最後一夜

藍藍 : 我最鍾意同狗地一齊訓....



藍藍 : 我鍾意用個頭刷狗地既腳...


藍藍 : 我又鍾意用狗地既腳腳黎枕住個頭...


藍藍 : 更加鍾意成個身貼住狗地個身一面取暖一面温馨...


豬豬 : 藍藍, 你要訓好快d痴實d啦, 媽咪話我地今晚唔可以再黎係依個屋企啦.


藍藍 : 吓...咁....我地點算呀....
豬豬 : 你唔好問我, 我都唔知, 總之今朝有床今朝訓....

小黑豬 : 媽咪, 佢地講既野係咪真架, 我地今晚之後就唔可以再留係依個屋企啦.
豬仔媽 : 係呀, 完全正確.
小黑豬 : 媽咪, 你咁忍心, 你捨得架啦.
豬仔媽 : 咩唔捨得唧, 天下無不散之筳席
小黑豬 : 吓.....
豬仔媽 : 吓乜唧, 我地搬屋之麻.
小黑豬 : 咁囡囡, meme同三小黑村狗佢地呢.
豬仔媽 : 佢地咪繼續係條村度law, 我地搬去隔隔隔隔離屋之麻....

搬屋進行中. 好忙..... @.@

沒有留言:

張貼留言