2008年11月18日 星期二

萬千唐唐賀會慶---唐狗會兩週年慶祝活動

一睇我豬豬咁既造型就知又係趴地時間,仲要係重要既趴地,之唔係唐狗會兩週年會慶,個煲呔係一週年果時買,放左成年又拎返出黎返炒,媽咪就係咁無新意.


雖然媽咪去親邊都係咁無新意咁獨沽一味咁去抽水,但係今次有好多新年孔呀.依個就係媽咪成日都話佢好好好靚既飯團.


用飯團當然唔少得佢家老如松柏,講你都唔信佢己經十幾歲既lu姐姐.


仲有個樣好正,個膽好細既波餅啦.佢見到媽咪驚驚呀.


依個咁靚女既小朋友媽咪同十五媽ee都忍唔住手,佢叫做tiger-lily.


係靚女katy既妹妹.


仲有超可愛既膶膶,佢第一次見大場面但係都唔驚青呀.


咁又點少得型英帥靚正既P仔


同埋叉燒妹呀.


仲有醒目MO仔.


同埋佢細佬超可愛阿B仔


媽咪又係咁搵隻白色靚狗狗.


因為佢既旁邊有GINA,佢之前叫雪碧係肥比比媽暫養佢架,真係好靚呀.


仲有好多好似美麗姐姐既靚靚狗地.


如果唔係行埋一齊,分分鐘會認錯狗呀.


當然唔少得翠兒姐姐啦.


仲有俾人遺棄左係張櫈既萬金COCO.


仲有仔仔哥哥既粉絲,靚女MOMOKO.


又有媽咪由第一眼見佢讚到依家既肥班,佢主動走埋媽媽度要媽媽馬沙池呀.


仲有條頸帶搶眼到爆既莫加妹妹.


媽咪仲同DEDE獸玩互抽.


COCO豬見到又話要同媽咪互抽喎.


肥標呀,我地好耐無見佢啦,佢雖然紅左,但係都係咁NICE,咁鍾意幫手洗面.


佢個名同我同哥哥一樣叫豬仔.


你地見到啦,媽咪咁忙,我地仲唔無簧管咁咩.於是就同哥哥去玩水.


我屎都唔上水架啦,唔係實要幫媽咪還債.


泡泡:契媽,好好收手啦,你再咁抽法,安信兄弟都幫你唔到架啦...


豬仔媽:唔使驚,有阿仔係度佢會還我還債架啦.


為左債務一筆洗,豬仔同契女泡泡就坐定定等人埋黎收數.


KAKU好彩唔關我事唧.


其他更多相片:2008唐狗會兩週年會慶

點解今次咁少相?因為豬仔媽甩底對囝囡俾豬仔爸自己走去抽水,豬仔爸顧住對囝囡就無手影相.

唔夠喉?睇埋舊年既相啦.
萬千唐唐賀會慶---唐狗會一歲生日派對

沒有留言:

張貼留言