2008年11月4日 星期二

夜會俊男

話說抽水EE近日成日朝思暮想住一位男生,就連發夢都叫住佢個名...

豬仔爸覺得事態嚴重,於是就著抽水EE約埋依個男生出黎四四六六咁傾下.咁大件事又點少得仔仔豬豬既出席.

事到如今,事情終得解決,俊男為左安全起見,就連同一大群保鑣出席是次會面.要埋得俊男身,當然要買通班保鑣.

保鑣會好盡責,一擁而上,豬仔當然企定定係媽咪後面啦.


不過正所謂有法寳係手,ming bog都俾手呀.


OH,終於排除萬難,跟俊男黎個擁抱.


唔好講咁多”豬啖”先.


抽水EE:Baby呀,抽水EE個honey話想見下你喎,佢想知道點解EE發夢都嗌住你個名呀.


Caelen:我係公認既俊男黎架喎,豬仔爸係咪無上網定係想見下真人呀.無問題呀baby見得多fans識點應付架啦.


Caelen:豬仔爸叔叔,我想俾個見面Kiss你呀.
大家睇到啦,連豬仔爸個樣都冧曬.


好啦到仔仔豬豬啦.Caelen先陪豬仔吹下海風,當然有保鑣陪同啦,之後Caelen就打破沉默啦.


Caelen:Hello仔仔,Nice to meet you.


仔仔:Caelen,Nice to meet you too.我媽咪成日都提起你架.


Caelen:豬豬姐姐,妳好呀.



豬豬:Caelen,你好.見到你我好開心呀.


仔仔:豬豬妹妺呀,原來媽咪成日提住既俊男係咁可愛既baby.
豬豬:Caelen真係好靚仔呀,媽咪既眼光真係唔錯呀.


當晚活動由於受到蚊群同埋唔夠光既影響,所以只係借ming ma既相寫blog,蘇菲迪奇mingboy sasa caelen,我地要擇日重賽呀!!!!

另,豬豬又進步左,今次我地同baby走埋去佢都坐定定,仲識笑添呀,雖然都仲係夾實條尾...

沒有留言:

張貼留言