2008年11月27日 星期四

貓為蕉狂

有一日地下忽然多左人中條蕉...
小黑豬第一個發現...


小黑豬:條蕉蕉好香呀...


小黑豬:我咬咬咬...


小黑豬:我刷刷刷...


小黑豬有幾陶醉?


就連仔仔係佢前面放左個臭屁佢都唔知.


小黑豬:點解玩玩下眼眉跳既???


原來黑仔哥哥係旁邊虎視眈眈.


黑仔:小黑豬,借條蕉我聞下...
小黑豬:嗱,聞下好啦.


黑仔:等我聞真D...
小黑豬:喂喂喂,點解你用個口黎聞隻蕉架.


黑仔:我用個口銜起黎行埋一邊一個貓聞真D呀麻...


媽咪:黑仔,小黑豬話條蕉蕉玩玩下唔見左喎,你有無見過呀.
黑仔:咩咩咩咩蕉呀,無無無,無呀....

沒有留言:

張貼留言