2009年5月6日 星期三

攞你命三天之勞動假期勞動去---狗地營上驕(3)

上篇BLOG, 媽咪講到帶我地去露營幾偉大, 又講到我霸左佢張睡蓆幾咁衰.
實情露營玩得咁開心, 係佢地多得我地唔少. 等我仔仔慢慢講個真相你睇聽.

首先媽咪用五指山控制我地既活動, 我地平時都慣架啦.


爬山去營地點, 媽咪跟唔上我地既步速, 我地要坐定定等佢. 仲要笑住歡迎佢.


去到營地, 我地妹妹要做哨兵, 上山幫佢地視察下環境安唔安全.


巡邏完就要做下公關陪大小朋大.


陪完小朋友又要做下MODEL俾大人影下相.


大風起營要醒目幫手責住D野.


唔好俾風吹走.


相入面既姐姐好似好錫糖糖咁抱住唔放, 實情係佢帶唔夠衫, 迫狗地做狗肉暖袋俾佢取暖.


做暖袋己經唔算最慘, 肥波就俾爸爸拉左去做陪訓.


做完陪訓仲要幫人踩背按摸.


我仔仔就要去巡場, 睇下邊個營友整既野最香. 有時仲要幫手試味


又要看住D野食, 但係唔準偷食....


營入面既財物就派左豬豬看守住.


離開營地時, 大人帶黎既水用唔曬, 我同妹妹就幫佢地消耗下, 等佢地唔食浪費之餘又唔使孭返落山.


回程時我地當然要一狗當先幫媽咪開路.


仲要睇實佢有無碌落山.


你話我地係咪勞苦功高, 你話媽咪去露營係咪無左我地唔得.

沒有留言:

張貼留言