2009年5月24日 星期日

豬仔托兒所---大妹拜師學藝

話說依三個原本只係食食訓疴既三隻小豬, 入左黎豬仔托兒寄宿, 所話咁快己經十日啦, 同十日之前相比, 佢地己經可以用判若兩狗黎形容.

我地就等大妹黎現身說法呀.

大妹: 各位叔叔EE哥哥姐姐, 我係大妹呀, 你見我個樣咁神氣, 就知我係一個受過訓練既狗狗.

大妹 : 至於點解我至所以能夠進步神速, 全靠我既師傳, 仔仔大哥. 話說我第一次眼見到佢就己經非常崇拜佢, 於是就想拜佢為師.

仔仔 : 咩事呀大妹?你想拜我為師...?

大妹: 係呀, 師傳, 請受徒兒一拜.



大妹 : 仔仔哥哥, 除左教我武功招式之外, 仲傳受埋心法俾我.


大妹: 仔仔大哥既要求好嚴格, 成日都練到我伸曬利死狗咁既樣.


大妹 : 加上我又天資過份聰敏, 連唔應該學既都學埋, 好似抓耳仔咁, 我偷睇仔仔大哥示範就即時學到十足十, 激到仔仔大哥面都黑埋, 結果梗係俾人教訓啦.

大妹 : 雖然偶有蝦碌, 但係我都好認真架, 你睇下我跟住仔仔大哥坐得幾有型有格.

大妹: 我仲無師自通咁學扮公仔, 媽咪成日都話我成個公仔咁得意架. 唔信我拼埋個公仔度,你睇下我係咪仲可愛過公仔呢.



大妹: 仲識扮乳豬.


大妹 : 當然唔少得扮可愛, 我間唔時牙痕咬錯媽咪手指, 俾媽咪鬧鬧既時候, 我就即係合埋口扮錫佢之後伏地扮可愛就可以甩身架啦.


大妹 :  前日仲學識係尿布度用尿尿畫畫.

大妹: 你地話我大妹係咪好叻叻呢.

42 則留言:

  1. 好叻啊,學識响尿布屙殊殊! [版主回覆05/25/2009 16:03:00]星期六晚先買尿布, 當晚就學識, 命中率高達八成架.

    回覆刪除
  2. 大好的領養安扑得如何呀, 那個人有沒有找你 呎吋方面, 你要算算你用來放什麼, 是按你要求才做, 因為要大一點, 我要在繡之前, 按比例多留位置, 你打算放什麼在裡面, 不過你真是好好彩, 因為打錯個電話就無端端有了個袋, 其實當日都是你為三隻豬仔做的好事. [版主回覆05/25/2009 16:02:00]今晚帶大妹去相睇. 順便HOME VIST, 希望順利. 我諗住用黎放相機, 我返去度下先, 不過唔急你有時間先慢慢黎. 釘橋.

    回覆刪除
  3. 大妹仲學識搭巴士添,希望佢第二日識番泥探我地la [版主回覆05/25/2009 17:14:00]香港巴士唔俾狗上車呀, 不如學楂巴士呀....

    回覆刪除
  4. 十足十仔仔個女. 好可愛, 祝成功. [版主回覆05/25/2009 17:15:00]仔仔個女都無佢咁靚呀. 又乖又可愛又嗲

    回覆刪除
  5. 今晚大妹去相睇啦 ? 祝佢好運呀 ! [版主回覆05/25/2009 17:16:00]大妹同卡咁似樣, 一定有運行既.

    回覆刪除
  6. "大妹"真係好得意呀 , 同"仔仔"仲成個餅印o添呀 , 唔通........"仔仔"出過去偷食 !

    回覆刪除
  7. >不如學楂巴士呀 咁樣係唔係楂巴士呀?

    回覆刪除
  8. 大妹,預祝你可以好快搵到一個真正屬於你嘅屋企呀

    回覆刪除
  9. 大妹呀~祝你好運

    回覆刪除
  10. 大妹同仔仔好似樣喎!話係佢個囡囡都有人信呀

    回覆刪除
  11. 好似樣呀! 大妹好得意

    回覆刪除
  12. 大妹好可愛同仔仔好登對~

    回覆刪除
  13. 嘩,大得好快呀!大妹,你真係真係真係好靚女呀。

    回覆刪除
  14. 哩張超攪笑 , 佢好似係仔仔個女呀

    回覆刪除
  15. 大妹同仔仔好襯呀!!重咁乖,識痾喺尿布tim!!如果係我一定唔捨得俾人領養呀!!

    回覆刪除
  16. 嘩...肥大左咁多既?果然好食好住重有特訓,你d b咁高質實成搶手貸啦!

    回覆刪除
  17. 大妹根本就係亞仔仔個女黎 , 

    回覆刪除
  18. 大妹好得意, 3 隻都肥大左好多

    回覆刪除
  19. 嚴肅的樣子好可愛。 計我話,佢同仔仔都幾似樣呀~不如叫仔仔收佢做養女啦。

    回覆刪除
  20. 大妹相睇點o牙? 成功冇? 我好鍾意尼張~  

    回覆刪除
  21. 仔仔唔好扮擺款喎

    回覆刪除
  22. 真是好開心, 大妹有個家了, 不過佢晚晚好DOWN, 有點驚人, 不過主人話佢好可愛, 新名叫做:火炭 我同佢主人話叫佢把炭的新生活上BLOG, 以後瘁2就一齊可同火炭一起分享佢的新生活

    回覆刪除
  23. 因為如果是放相機就用18CT做妯一點, 精緻好多, 最好你比呎吋我, 就可以好一點

    回覆刪除
  24. 大妹真係好似仔仔....個私生囡, 仔仔, 你對得住 sa sa ???

    回覆刪除
  25.  呢間托兒所好掂噃,唔知收唔收超齡學童呢?等Coco 都學吓仔仔咁淡定至得! 大妹好可愛,揾頭好人家應該無難度!

    回覆刪除
  26. 今晚帶大妹去相睇. 順便HOME VIST, 希望順利.   I wish her good luck and best wished in her family. Home visit is important. Because of the lack of experience, I almost ruin the life of 小宝. But as an experienced person, you have my full confidence to do well in your job. Good luck!

    回覆刪除
  27. 豬頭 :祝大妹相睇成功 

    回覆刪除
  28. 好開心, 大妹(火炭)個新主人都好終意佢, 如果你有MSN可以ADD佢, 因為我鼓勵佢寫BLOG, 大家就可以一齊分享, 第日還可以一齊出來狗仔旅行團,

    回覆刪除
  29. 祝您身體健康端午節快樂 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  30. 肥嘟嘟好得意呀, 弊, 手痕添 ; 祝大妹在新家開心快活!

    回覆刪除
  31. 仔仔果然係一個好大佬! 咁豬豬呢?佢好驚啲BB嗎?

    回覆刪除
  32. 祝你端午節快樂

    回覆刪除
  33. 真係好好得意呀!! 我喜歡四眼既狗狗!! 大妹真係好細隻…好想抱佢呀!!!

    回覆刪除
  34. 有糉就嚟 ! 端午節快樂 !

    回覆刪除
  35. 豬扒妹: 豬頭丙媽媽可以放下心頭大石喇~ 祝永遠幸福快樂~

    回覆刪除
  36. 好似仔仔O既細隻板!!   緊係仲可愛個公仔喇!! 珍寶豬細個訓覺都係咁嫁!!

    回覆刪除
  37. 好似兩父女咁呀, keke   不如仔仔要咗佢哋三兄妹啦! 同媽咪商議下啦! 仔仔! 唔駛尋家啦! 養耐咗會唔捨得架! [版主回覆05/29/2009 11:27:00]叻叻, 你唔好度攪亂檔呀, 個三個小朋友有兩個已經搵到屋企. 我仔仔知道邊樣野對狗B先至係好, 唔會感情用事. 媽咪教架.

    回覆刪除
  38. 爭大妹未搵到人要呀? [版主回覆05/29/2009 11:39:00]係呀, 等你回心轉意呀, 靚女.

    回覆刪除
  39. 我同 仔仔一樣,知道邊樣野對狗B先至係好, 唔會感情用事. 仔仔媽咪教架. [版主回覆05/29/2009 13:12:00]作屎你呀, 執我口水尾收你版權呀啦.

    回覆刪除
  40. 大妹同仔仔好似樣, 唔通...

    回覆刪除