2009年5月20日 星期三

沒有家的小孩---三小狗尋家

大家好, 你地應該唔識我未見過我架啦, 我係初黎報到既小朋友, 叫細人佬, 依家兩個半月大. 大家唔好睇我靚靚仔仔就以為我係一個幸福既小朋友, 實情係我地好慘慘架, 因為我地俾人棄遺, 而且仲等緊人收養我地....


話說我地兩個姐姐, 唔知點解俾人帶左去一個陌生既地方, 唔見左媽咪又見唔到我地熟悉既人. 我地好驚驚呀, 攝左係個亭既椅底既角落, 唔知點好, 仲有路過既村狗吠我地.


雖然村狗吠我地攪到我地好驚驚, 但係願來佢地係我地既救命恩狗. 就係多得佢地, 抽水ee就發現左我地, 的左我地去另外一個陌生既地方.


依個係我二家姐, 佢依家叫二妹, 你睇佢個樣就知我地有幾驚啦.


因為抽水ee整到我地個身濕曬, 仲係咁搓我地. 搓完之後我地身上面既泥泥同臭臭唔見左.


搓完仲唔止添呀, 仲搣走曬我地身上面既寵物, 牛蜱仔,


之後就抱曬我地去草, 三唔識七咁話抱就抱都無話唔驚, 不過抱下抱下又幾舒服喎.


之後我地同大妹姐姐就被帶到草地去解決啦, 食完杜蟲葯, 抽水ee話要檢查下我地d便大便有無蟲蟲喎....不過竟然無發現呀.


之後我地仲有得坐車車, 以為有得游車河啦, 點知原來係睇醫生呀.


醫生幫我地檢查探熱, 話我地好健康, 仲打左第一枝預防針.


完成左體檢之後, 我地就開始進行特訓啦, 首先係餐桌禮儀, 抽水ee話我地要搵個好人家收養就要有table manner.


仲要有台型, 所以要影返d型女既造形照, 我都係第一次見二妹姐姐個樣咁有自信咋.


就然唔少得大妹姐姐既可愛造型.


二妹姐姐都唔執輸影返張天造型照.


各位叔叔ee, 唔好俾我地個樣呃到以為我地好可愛, 實情我地內心唔止可愛仲好善良同乖巧架, 唔信你地帶我返屋企, 承諾照顧我地一生, 我地一定唔會令你失望架. 

沒有留言:

張貼留言