2009年9月7日 星期一

屎忽麗

抽水EE : 麗麗 , 你做咩坐係梳化頂呀?
麗麗 : 因為我個屎忽細所以梳化頂己經夠坐.


抽水EE : 你係咪唔識分大細呀, 你個屎忽叫細.....
麗麗 : EE呀, 其實.....我....我想同靚仔oscar叔叔影合照呀.


抽水ee : 你想同靚仔oscar 叔叔影合照都唔使用個屎忽DUG住我架. 你唔想同靚女抽水ee一齊合照咩?
麗麗 : (心諗 : 唔好玩啦靚女抽水ee, 我忍笑忍得好辛苦呀)
麗麗 : (扮曬野咁講) 咁呀, 我坐好d咁咪可以同你地一齊影影合照law


抽水ee : 麗麗, 照完合照做咩仲唔落返黎呀
麗麗 : ee, 我腳痺, 郁唔到呀.....

沒有留言:

張貼留言