2009年11月9日 星期一

好心呢, 福心呢....

仔仔:豬豬呀,有無發覺依排媽咪有D手緊呀。
豬豬:無呀,佢捉住我雙手果時我唔覺好緊喎。
仔仔:豬豬呀,我係話媽咪依家派零食無以前咁濶綽呀。
豬豬:哥哥你講開我又覺喎,以前一人一條雞柳,依家一舊兩份分。
仔仔:仲有呀,以前間唔使開罐頭我地食,依家我地只可以幫貓貓洗兜時有少少罐罐味舔下咋。


豬豬:咁點算好呀,我想成日都有成條雞柳。
仔仔:我夠想成日有罐罐食。
豬豬:唔想咁樣可以點樣呀?
仔仔:咁我地要自己更生,一於出黎楂兜搵食。
豬豬:但係我唔鍾意藍色兜呀。


仔仔:女仔真係麻煩,你唔用藍色咪用紅色LAW。


豬豬:好呀,襯曬我條名牌頸帶。


仔仔:家陣我地出黎楂兜呀,仲講咩名牌呀。仲有呀唔好笑得咁開心呀,要好似我咁憂憂鬱鬱咁,先至有人可憐架。


豬豬:哥哥,你就話係影帝識扮野姐,我一諗起楂兜可以搵野食,我就忍唔住笑出黎啦。


豬豬:表情我就唔識扮啦,不如扮受傷訓係度呀。
仔仔:果然無改錯名呀,楂兜都掛住訓,豬咁懶呀。


仔仔:不過你又有你既道理,我地都要扮多D野先多D人可憐。
豬豬:不如地扮三腳狗呀。一齊收埋一隻手呀。
仔仔:你又豬唔曬喎,依條橋又幾好喎。


豬豬:好心呢
仔仔:福心呢
豬豬:可憐下我地依對三腳狗呢。
仔仔:我地唔收現金唔收咭唔收八達通,只係收雞條架咋。。。


沒有留言:

張貼留言