2009年12月22日 星期二

聖誕禮物你收左未?之1

聖誕節又到了,仔仔豬豬收左媽咪的大床禮物,貓貓們悶悶不樂,因為佢地未收到禮物。

小黑豬話:『點解我地咁命苦?』


藍藍話:『仲等我同D朋友仔講Daddy最錫我,一定會比份大禮物過我添。』


公主話:『藍藍媽咪,Daddy最鍚我先真。但話時話,我都覺得Daddy媽咪偏心,對狗好過對我地。』


黑黑話:『Daddy又話叫我千祈唔好唔開心,唔開心個病就會返泥搵我,我真係唔想見佢地呀。』


黃黃話:『算吧la,有個藍苺盒加塊布瞓已經幸福了,以前梳化淨係比我地用,依家又唔係比埋狗狗,去街又冇份,食野又食細份,我地貓貓雖然貓口眾多,但係點都係次狗一等。』


『哎....,想瞓都瞓唔著。』


『唔通依個世界,真係生無可戀?』


『我地一齊瞓算吧la。』


『冷得我tun tun震,震到入心....』


話說成班貓到左聖誕前夕仲未收到禮物,但又眼見狗狗一件又一件,連大妹二妹紅紅唐唐Babe都有,佢地冇晒心機是可以理解的,欲知後事如何,且聽下回分解。

8 則留言:

  1. 後事如何?~~~一定收禮物收到手軟~~ [版主回覆12/23/2009 17:34:00]佢地有無孤寒既媽咪....

    回覆刪除
  2. 你俾個地址我,我send o西o的貓罐俾你o地。 不過郵費會唔會等如罐頭既價錢呢? [版主回覆12/23/2009 17:31:00]貓地 : 多謝EE 豬仔媽 : EE小氣架, EE叫姐姐架. 貓地 : 多謝姐姐EE.... 睇怕郵費一定貴過罐罐... 你附近仲有無流浪貓呀? 再唔係請DOGGY食啦, 一個星期一罐一定開心屎佢.

    回覆刪除
  3. 唔見o西o的貓貓啦~~ Doggy食o左兩罐啦。

    回覆刪除
  4. 我知~我知~係乜!

    回覆刪除
  5. 你哋自己唔食都會買嘢比佢哋啦

    回覆刪除