2009年12月13日 星期日

貓狗也聖誔

小黑豬 : 咦, 點解有包野係梳包既 ?



小黑豬 : 等我睇+聞過先....


小黑豬 : 黃仔, 我個鼻話我知, 包野應該係屬於我地架.
黃仔 : 係咪架, 咪呃我喎...

登登登登....各位小朋友唔使爭, 貓狗有份永不落空.

豬豬 : 媽咪, 好明顯個包裏係有朋友寄俾我地既聖誕禮物.
仔仔 : 媽咪平時得罪人多, 邊有朋友架, 可能佢又購物狂發作, 自己買黎寄俾自己呀.
黑仔 : 你地咪講咁多野, 分左佢D禮物先串媽咪都未遲.
小黑豬 : 有野分, 等埋我好喎.

仔仔 : 咦,原來係我地既朋友仔ARNIE特登係英國寄過黎架

豬豬 : 外國既聖誕氣氛果然好D呀, 我地阿媽從來都唔送聖誕禮物俾我地架, 好彩ARNIE同小猿姐姐有貓狗地心咋. 

豬豬 :我覺得唔關外國事, 只係關我地媽咪特別孤寒事. 

仔仔 : 媽咪, 你唔好成日都叫我影埋d有得睇無得食既相啦.
豬仔媽 : 頭先誁咁多疇仲未講夠咩, 係咪影張相都係係度唱呀. 
豬豬 : 聖誕咭之麻順下媽咪意啦.
仔仔 : 妹妹, 你有所不知啦, 我睇過個包裝, 張咭係專係為狗地而設, 成張都食得架, 睇怕媽咪又將佢吊高黎賣, 擺明小氣我地頭講佢壞話啦.



豬豬 : 乜食得架, 咁我唔客氣啦.
豬仔媽 : NO!!!!


豬豬 : 搶唔得, 唯有偷啦.
行動當然失敗啦.

仔仔 : 媽咪, 你唔好又係度考我忍耐力好唔好, 我下次唔敢講你壞話啦. 
豬仔媽 : 仲有下次?!?!?!!??



仔仔 : 其實我真係無乜忍耐力架.


話口未完, 仔仔收埋左張咭想靜雞雞偷食.
不過未到BOXING佢地休想有得食.


不過人就係咁偏心架啦, 狗狗無得食, 但係貓貓有得分喎, 果樽係貓草奶味粒粒, 香到貓地都失控.

黑仔食



小黑豬, 黃黃, 藍藍一齊食.

食食下將D粒粒當波咁撥黎撥去, HIGH到影唔到.

撥撥下仲有扮曬野走去偷食既仔仔....

由於D禮物, 聖誕咭, 小食既香味太吸引, 所以成屋貓狗都失控, 無辦法再報導落去啦.你地你地屋企D小朋友都起哄既話, 我唯有講聲唔好意思啦....呵呵

 

沒有留言:

張貼留言