2009年12月16日 星期三

不勞而獲--隔山打魚

小黑豬係我地屋企既收信專,員話說係聖誕咭之前, 我地又收到一貓地狗地收既信件.

即係信封都唔使打開, 成班貓就哄曬過黎. 唔使問阿季, 梗係好野.

連信封都幾乎係佢地自己咬開, 因為係一包用左密實袋都封唔住香味既自家製風乾小魚. 仲要逐條魚毛剪刀, 超有心機呀.



小黑豬同藍藍直頭要跳起身食...


見唔見到, 到眼都突埋.


就連一向唔太為食既黑仔都要過黎分.


你睇下黑仔個為食樣幾迷人.


藍藍既為食樣又好斯文.


細細咬咁咬真係有儀態.


高貴既肥啡公主都失去矜持.


仔仔 : 又要我同魚毛影合照, 有無新意呀.


咩無新意呀, 藍藍過黎係仔仔面前食左條魚仔, 影完相都無得食係咪好有新意呢.
仔仔 : 喂喂喂, 條魚我架.


點知連豬豬都中招, 真係幸福的小貓, 可憐的小狗.


豬豬仔仔表現咁乖又點會無得食呀.

況且山山姐姐話明請貓地狗地食架麻.



小黑豬 : 既山山姐姐咁有我地心, 咁我唔客,氣自己黎啦.
豬仔媽 : 喂, 唔准偷食呀!!!!

多謝山山姐姐, 豬仔家貓地狗地上.

沒有留言:

張貼留言