2007年11月25日 星期日

替工(5)---沒完沒了

今早,如常到地盤餵狗,不知是誰幹的好事,狗狗進出的閘底被棧板封住.
太可惡了,當然這棧板立即被我們清理.

上週提及為他們固定一個水兜,這便是成品.
破開水汁樽的其中一面,再用鐵線固定,好用又環保.

小狗如常的出來吃早餐,可是令人不安的事情發生了.

狗爸媽在交配!!!幾個月後這裡又要多一窩新狗小狗.
在這裡,新生命的誕生絕對不是喜事.

狗爸媽的背後,出現了一頭陌生的狗.

有斑紋的,相信己流浪了一段時間,只是之前從未出現過.
究竟這個場裡面一共有多少狗隻?!?!

全都是令人擔心的.唯一的好消息是,地盤旁邊的停車場職員的消息,停車場會長期為狗狗提供飲用水,每晚也有好心的夫婦帶同美食來餵他們.

這便是狗狗們上星期五的晚餐.

結果我星期五晚上餵的狗糧要到週六週日,狗狗們無其他選擇時,才無可奈可的接受.

今日,替工的最後一天工作,因為同事己經復工.
明天,我要到大陸工幹幾天,工地裡的貓狗應該很想念我...的零食.
當然會有替工繼續在這裡寫BLOG.

替工的工作暫告一段落,但流浪貓狗的問題在香港卻是沒完沒了,有效切實的解決方法何是才會被有關當局落實.我願這不會是沒完沒了的等待.

15 則留言:

  1. 我都好愛狗狗的 [版主回覆11/26/2007 14:53:00]甘狗狗真係抵錫呀麻.

    回覆刪除
  2. 大埔滘松仔園入口亦有一狗家庭, 上次帶隊狗B都走出來, 不怕人的 [版主回覆11/26/2007 14:53:00]其實週圍都有, 差在有無人投訴有無人捉狗... 唉, 前幾日黃石先俾人捉左隻狗女

    回覆刪除
  3. 是的, 沒完沒了 [版主回覆11/26/2007 15:54:00](Empty)

    回覆刪除
  4. 唉~~~~地盤是沒人的嗎? 除了你們給牠們餵食?地盤內的人有嗎? 如狗狗不太惡,可找到方法為牠們絕育的。   [版主回覆11/26/2007 15:59:00]地盤任何時間都無人架. 餵佢地既應該唔肯我地. 我地掂唔到捉唔到, 地盤仲鎖住 (不過一條鐡鏈可以爆左佢) 唔知CDP幫唔幫到手, 愛協個社區狗隻熱線, 都無人接電話... 捉到之後就係錢可以解決到既問題.

    回覆刪除
  5. 不如咁喇,用食物引媽媽 and 狗女入籠!女女幾大個? 如果唔得既話,就用少少安眠藥!可行嗎? 不過一定要有熟人幫手行事...... 雖然我明呢個機會真係唔容易有,但總好過沒完沒了的生。 媽媽交配了,又會有小寶寶,要捉媽媽去墮胎呀! 用得上我的地方,我都可以幫忙。 [版主回覆11/26/2007 18:49:00]我諗佢地未必肯入籠. 同埋有其他人餵佢餓唔到佢地.. 女女依季未發情, 但係睇佢足六個月. 安眠藥葯發需時... 捉狗未乜經驗...

    回覆刪除
  6. 好快,狗狗半粒鐘就應該得! 狗女 8 - 9 個月就發情,到時媽媽又差唔多要生小寶寶了,怎辦? [版主回覆11/26/2007 19:46:00]我都想知點算啦 我地暫時諗既方法係, 封曬地盤既出口, 困佢地係入面, 然後call CDP車幫手, 打爛把鎖入去捉狗.... 唔知得唔得...

    回覆刪除
  7. 60天後就出世啦!只要有狗女發情,一公哩多以外的狗公都聞到,所以咁多生面口狗狗到來,通常仲會打交,有傷口後,再有食肉Fly,睇倒都心[up],算? 我再幫你找柯小姐個手机,不在office,可能出去捉狗.佢地個部門得三個人咋. [版主回覆11/26/2007 19:49:00]講中曬, 今日放工我同事把黎話好多未見過既狗公出現圍住左隻狗女... 唔該曬呀美麗媽, 我打左幾次啦, 都無人聽又無人覆. 不過我同事話佢有時間都會打去. 你同柯小姐講個詳情, 叫佢睇下個blog既相先, 我聽日要返大陸, 星期四先返黎follow到.

    回覆刪除
  8. 但果度係私人地方,打 "難" 把鎖,係不合法既行為,分分鐘比人告返轉頭,到時就慘~! 都係資詢下專業意見先。 [版主回覆11/26/2007 21:04:00]邊度有專業意見. 再唔係我地可以係狗狗平時出入既地方爬入去. 旁邊停車場既老闆娘都錫班狗, 可能可以提供隻眼開隻眼閉協助

    回覆刪除
  9. 不如問下 SPCA d 人     [版主回覆11/26/2007 22:16:00]有無相熟架, 我就打左幾次CDP個電話都係留言. 但係我半年前都打過好多次, 留左好多次言都無回覆.   Melibell 俾左柯小姐辦公室電話都無留言... 真係無計, 因為引狗同困狗都得, 但係埋手捉果下就真係無工具無經驗...

    回覆刪除
  10. CDP 計劃首先要場主肯同狗狗攞牌才可以實行架. 如果有把握捉到狗狗,可以參加SAA嘅TNR計劃.

    回覆刪除
  11. 噢? 真的要想辦法救救狗媽媽和狗bb, 上次你 不也曾落安眠藥捉過狗狗嗎? saa都有tnr的, 只要捉到, 它們應該肯免費幫忙的.

    回覆刪除
  12. 不如咁喇,你襯呢段時間,盡量見多 d 狗狗,傾下計,狗狗認得你把聲好緊要架! 搵個星期六 or 星期日,集齊人一起去困狗,好無? SAA 果邊,我識義工,我幫你問下,好無?

    回覆刪除
  13. Dear all, thanks for the reply. I am right now in mainland and cannot type chinese. This site is empty but locked. I have reply from SPCA, CPD. They may have site visit next week but not yet confirm the exact. The problem we facing is, they cost us five hundred for each dog's desex operation and we need to have licence for them. in case anything happen such like "dog bite people" we need to take the responsibility? we do will to get help from people who have experience in catching dog and have equipemnt. bring dogs to SAA seems more convenience.

    回覆刪除
  14. SPCA will have site visit with us next wed. But again poor gov't policy make people stopped for that. will share here with the latest progress.

    回覆刪除
  15. 係囉... 幫佢哋絕育啦 [版主回覆01/03/2008 14:01:00]未有信心捉到佢地呀...

    回覆刪除