2008年5月26日 星期一

勇闖少林寺,巧遇鐵頭功

話說星期日下晝,天台突然響起空襲警報

劉北華先生好緊張咁曬狗地出黎有要事宣佈.
劉華:我地收到可靠既情報,抽水生先夫人己經進入左我地領空,依家就係考驗我地少林寺既功力啦,除左奮勇對抗外敵之外,你地仲要注意狗身安全呀.


劉華:我地溫習下先,桃桃妳記唔記得你既絕項係咩呀.
桃桃:我咁大件,撲埋去呀麻.係咪咁呀.
劉華:叻囡,就係咁啦.

劉華:身為我家最大件頭既Ranger,你記唔記得你既絕學.
Ranger:無敵鐡頭功~~~
劉華:鐡頭功黎啦!!!
Tiger:我會用我既大吉大脷舔到佢成面口水,舔到佢怕.


Basco:唔好話我唔提醒你地呀,佢地真係唔係咁簡單架,我上次都係僥倖偷襲成功架咋.


QQ:係呀,真係好強頑,抗降輸一半,抽水EE我黎啦,我好enjoy呀.


Boby + 妹妹:我地都係自動獻身好啦...


Kaku:我己經俾佢地迫左埋牆角...


Tiger:連我條大吉大脷都俾佢抽乾左水.


Paco:我好少少,我扮BB避過左一刧.


BB:屎Paco出賣我,唔怪得知我及左佢手兩野,佢都仲攬住我唔放呀.


妹妹:作為一個生得似警犬既狗狗,我認為我地應該報警.


桃桃:唔使咁驚,我地都未出手.
比高:咪就係,你估我流架,話曬我係有背境架麻.


比高:救命呀,唔好摸我個胸架.


比高:我抗降啦,桃桃妳黎啦.


桃桃:佢一手抱起左我,咁就破我既絕招啦,救命呀.


Basco:報告Ranger,我地己經全部失手,係時候到你出場啦.
Ranger:咁快就KO曬全場狗地?!?!


Ranger:抽水EE你摸下我啦.
抽水EE:送上門,咁著數?錫錫呀.
Ranger:看我無敵鐡頭功...


Ranger:攪掂.
抽水EE:依家狗個個都身懷絕學,我都係走為上仗...


桃桃:佢終於走左啦.
Ranger:我地又回復返太平啦.


Fay妹:太平??佢走左落黎呀,我就唔慌唔太平啦,HELP!!!!

沒有留言:

張貼留言