2008年5月14日 星期三

派對遊戲

通常參加派對,都總會有小遊戲讓各參加者熱身,打開話匣子,這次班寳的生日派對都不例外.但由於大部份參加者都是網上日見望見的好朋友,所以這次遊戲比較別開生面...

薯曰:有遊戲玩我第一個參加.


DeDe獸:吓鬥大,我 Dede Sure Win.
De媽:阿仔,你平時食埋咁多狗糧,今日終於可以威返次.


水怪EE:但係依個係女子組比賽喎薯薯同Dede又點參加呢?
薯曰:我叫媽咪代我,佢ok架.
水怪EE:你推你咪媽上枱,你知唔知玩乜架.
薯曰:我知,鬥大呀麻,我媽咪ok架.
於是薯媽就第一個參加啦.


Bear寳媽:我第二個參加!!
抽水EE:梗係預左你啦.


豬豬:媽咪話我要大膽,所以我又參加.
水怪EE:叻豬呀,明知唔夠大都志在參與好呀.


本住友誼第一比賽第二既體育精神,
靚女既Kathy


動人既美麗


嬌俏既嬌嬌


攪鬼既黑黑麗麗



活潑既Coco


善於交際既花花

怕醜既Dida女


成日笑既包包

型到爆既肥豬



天真既Bebe

姐妹齊心既班莫全部都報名參加啦.


Boby:既然係女子組無我份,咪我幫你地搵個公正既評判啦.


Boby:佢叫吳均魚,你望到佢粒墨,就唔會以為佢係十三媽啦.


Basco:一個評判唔夠架喎,我幫你地搵多個啦.


Basco:佢叫劉北華呀,你睇佢下巴幾尖就知佢唔係十三爸啦.


最後,冠軍竟然爆大冷,佢就係實至名歸既美美啦.


嗱,唔好柴台住,你地係咪真係知邊個比賽玩乜架,今次係鬥口大喎,
美美個口銜到個咁大既波波,邊個夠佢大呀.

黑黑:我輸左,無面見人呀...

沒有留言:

張貼留言