2009年1月25日 星期日

初六有節目

聽日就係大年初一啦, 我仔仔同豬豬妹妹聽日要忙住去拜年,
所以提早預祝大家新年快樂, 身體健康,

假期就特別多節目. 前幾日天氣好, 我地又去郊遊啦., 不過今次郊遊係有特別目的架, daddy mami話我地去搵個好地方同狗地朋友團拜, 順便慶祝我同妹妹生日喎.

佢地揀左初六(今個星期六)朝早. 睇下有邊個朋友有興趣一齊黎玩.


朝早食過早餐, 就泊底架車係紀念碑


節目一[晨早場] :
八點九紀念碑集合進行登山活動.
全程兩個半鐘左右

過對面馬路上山, 依個叫長山, 但係唔係好長架咋.



只係沿住樓梯不斷咁上


上呀上.


唔使一陣, 就見到靚景.


我同妹妹都停低睇下


除左樓梯之外就係好靚既山路, 衰係衰在無乜樹蔭.


再上少少就睇到另外一個美景, 依邊係望返西貢市


落山既樓都唔太難行架.


行下d沙石路磨下趾甲, 爽過行石屎路呀.


因為無乜樹蔭, 我地就要行下停下飲下水.


入左樹蔭路就要留意左手邊.


路住無指示牌既方向行小路落山.


條山路比較穩秘, 要留意沿路綁係樹上面既膠帶.


係林入面走, 帶小小探除感覺, 好刺激架


條路都好斜, 不過慢慢行, 有驚無險, 仲好好玩添.


無幾耐就接入村


到蛇頭村啦.


之後行村路, 接入大網仔村, 沿北潭路接第二項活動.


節目二[早場]: 散步
沿住大網仔十四號燒烤場既靚靚小徑走一圈,
全長四十分鐘

早上十一點半係大網仔路十四號燒烤場集合,
可以泊底車係大網仔或紀念碑.



仲可以沿路落海邊睇海景, 不過有蠔殼所以得個睇字無得玩水.


節目三[午場]: 飲飲食食跑草地趴地遊戲
中午十二時半大網仔路十五號燒烤區大草地
(如遇人多改往大網仔單車徑燒烤場)

一點開餐, 參加者請自備非即棄餐具(杯碟叉筷)
狗地請自備狗兜開餐


係紀念碑沿小路往十五號燒烤區大草地 (如遇人多改往大網仔單車徑燒烤場)


沿小馬路行幾分鐘


就會到達燒烤區入口


風景同草地都靚都不得了


空間都夠豬仔同狗地跑架, 玩到三點左右我地就會散水


散步路線同登山路線泊車地點如下, 如有問題請留言.


daddy mami話知道大家新年都會好忙, 但係點都要留返d時間同狗地去玩.

如果大家有時間就一齊黎玩啦,
如果無乜時間就晏晝一齊黎開餐啦.
不過記得話聲我地媽咪知, 佢要預備食物呀.

沒有留言:

張貼留言