2009年1月8日 星期四

無題

下面兩圖找不用同...



開估, 上面係豬仔爸既, 下面既係豬仔媽既. 兩個都忙住訓覺.

個病樣嚇親老細, 叫我快d返香港睇醫生, 無見班小朋友幾日, 睇完醫生又岩岩走左班巴士, 有三十五分鐘時間去shopping, 結果,

人食既蕃茄蕃仔紅蘿蔔, 買多舊狗地食既南瓜, 送多棵蔥, 廿蚊


人食既, 上面蔬菜, 加廿蚊攪碎瘦肉,加多嘜米, 一鑊熟


狗餸, 五蚊磅, 依舊十二蚊,  買瘦肉時加十蚊多兩個冰凍豬心


水煮


再加南瓜上兜


豬仔第一次成餐都係得肉同少許南瓜, 你睇佢地個樣幾唔耐煩. 因為成間屋都有肉香但係未放涼唔食得.


食得


貓貓竟然嘈住要食, 俾佢地又唔識食, 好啦, 開罐罐啦.


肉湯俾村狗飲, 天寒地凍正呀


起勢咁飲


舔到無曬都仲要舔個吉兜


吉兜無曬味就連地下都唔放過.


村狗們食豬心, 香味引來鄰家的shodow, 一場黎到梗係有得分.


當然唔少得鄰家既老鼠與豬, 他倆的主人外出工幹三週, 我就名正言順多兩個小朋友俾我練按摸


依個係阿豬, 同我家豬豬同名, 一摸就訓底任摸, 一停手會bear你


依個係老鼠, 一摸佢就塞個頭去你心口.

講你都唔信個兩小朋友都八歲啦, 一d老態都無, 初初拖佢仲鬼咁好力扯繩, 依家唔再扯啦, 叻叻呀.

去訓覺, 之前兩篇blog既回應過兩日先覆.

返到屋企好左大半, 睇怕我係對無貓狗毛既地方敏感....



沒有留言:

張貼留言