2009年4月23日 星期四

雨季悄悄到了

仔仔: 我一世型英飾靚正, 毁於今晚.


豬豬: 仔仔哥哥, 因乜解救你咁愁呀.


仔仔: 堂堂狗界影帝, 俾阿媽迫我著埋件咁既肚兜, 你叫我仲點出街見狗, 千祈唔好俾SASA見到添呀.


豬豬 : 唔係呀, 我覺得好靚靚呀.


豬豬: 著左佢之後, 媽咪話我可愛, 我諗明明都鍾意唧
仔仔: 小朋友真係易呃


豬豬: 係咪你想要紅色呀, 我同你換啦.
仔仔: 你咪算黎呀.


豬豬: 仔仔哥哥真係唔識貨呀, 著住佢訓發個夢都甜D呀.
仔仔: D小朋友真係又天真又傻...


今年落雨的日子真不少, 不想散完步回家幫狗地抺身抺到手軟, 亦不想家中遍地水跡, 更不想他們濕著身影響皮膚. 猶其是豬豬無水氹不歡的性格, 再配上厚厚的毛髮簡真令人有剷走她的肚毛的衝動. 去年添置了雨衣, 但雨後濕地都是令人頭痛, 跑跑跳跳回家又一肚水, 今年終於添置了防水肚兜, 豬豬好像很享受, 仔仔要委屈一下, 著肚兜總比濕著肚毛睡好受得多吧.

沒有留言:

張貼留言