2009年10月4日 星期日

黑仔大佬

黑仔 : 我係黑仔大哥, 依間屋我係大佬.


黑仔 : 你地唔好以為做大佬咁簡單, 我發夢都要諗住要保護地球.


黑仔 ; 如果有人/狗想蝦我地, 我會用手掌摑佢. 二妹就見識過我既掌風.


黑仔 : 如果有昆蟲/曱甴黎打擾我地, 我會一腳踢走佢, 媽咪見親蟑曱甴都會搵我幫手.


黑仔 : 我識得學超人飛.


黑仔 : 仲識得扮幪面超人.


黑仔 : 當然唔少得飾演人見人愛既招財貓啦.


媽咪 : 黑仔, 你做得大佬, 應該仲知多D野架, 聖經點教你架.....
黑仔 : 唔使你提啦, 你係想講 "你們中最大的應成為最小的,做首領的,該如同臣僕。"呀麻,....

小黑豬 : 黑仔大佬, 好過黎服侍下我依個做細既呢....


小黑豬 : 巧C服呀~~~~


黑仔 : 媽咪, 我認你做大佬得唔得呀....


媽咪 : 你咪扮曬野啦, 拮起條尾就知你想典啦, 拎條頸埋黎啦.


黑仔 : C服C禾啦~~~喵~~~~

沒有留言:

張貼留言