2009年10月30日 星期五

三角芝士的舊事

三角芝士的故事既主角就係下面張相既靚仔,你認唔認到佢係邊個?
五年前我地第一次見到依個靚仔,當年佢叫BOBO,亦即係今日既仔仔。


你地根係以為抽水EE狗見狗愛,第一次見到仔仔已經俾係咁錫。你地估錯曬啦,當年既仔仔係街度流浪左一段時間,後來俾漁記捉左,多得餵開佢既人反應快救到佢出黎。但係因為佢地住果度唔養得狗,所以另一個餵開佢既人,又即係豬仔爸既同事,就安排左佢長住係狗酒店,一住就住左半年啦。

長住狗酒店,對人對狗都唔太好,一黎狗狗有個家最好,二黎都人既荷包都唔太好。於是豬仔爸既同事就幫佢搵屋企。

依個衰仔鬼咁有性格,見到佢既救命恩人就搖曬尾,見到狗酒店既職員就開心到蹼過去錫人地。狗酒店既職員個個都讚佢,又乖又乾淨,咁耐都未整污糟個自己間房。佢地明知我地想帶走仔仔,帶走佢地既固地收入都咁讚佢,睇黎仔仔真係好得人心。

之但係個衰仔見到我地豬仔爸就好似鬼見愁咁,我地行近少少佢就走開,仲要走對角有咁遠距離保持咁遠距離。迫左佢埋牆角,豬仔爸伸隻手埋去個衰仔仲要E牙。可能捉狗隊係男人,所以我都勉強摸左佢兩下。佢貼實個網痴實個地驚恐我會蝦佢咁。

。。。原來我當年雙手同大脾都無依家咁粗 >_<

第二次去探仔仔我地梗係有備而戰啦,就係帶埋肉乾氹細路,依個為食仔當年竟然有性格都唔食。但係就睇中左當日豬仔爸見特價買俾我食既三角芝士。話說當年去朋友屋企痴飲痴食,試過個CHEESE BOARD就成日話鍾意食芝士,咁岩果日見到到期,特價五蚊咪買囉,咁岩個衰仔又鍾意食喎。

後來,我地係西貢百佳又見返條芝士,於是我地又等佢特價,一等就等左大半年,到期前兩日都仲要賣成三十蚊。算啦都半價啦,買就買啦,就當慶祝我地同仔仔相識五週年啦。不過邊日係正日我唔記啦。


仔仔:當年D瘀野你同我唱曬出黎,我仲有面見狗既。
豬仔媽:我都係講事實咋喎。


豬豬:當年我都未出世,仲咪又要我同芝士影合照呀。
豬仔媽:講咁多野,係咪唔想食芝士先。


其實依隻芝士好咸,真係唔應該俾狗食。不過食少少開心下啦,唔知仔仔記唔記得陣味呢,不過我就好記得當年佢終於肯係我地雙手度搵野食果種開心既滋味。


仔仔:我使唔使襯返舊芝士,擺返當年咁COOL個POSE呀。


豬仔媽:咪扮野啦你,見到野食你個樣唔係烚熟狗頭咁既咩。


豬豬乜都跟哥哥學,包括個烚熟狗頭樣。
(拿,講明呀豬豬個低能樣係跟仔仔學架,唔好借D椅又話係我教到D狗低低能能呀。)


由第一次餵仔仔開始,佢一直都咁斯文。


一直都咁温柔咁舔乾淨你雙手。(如果果D係好味道野食既話)


豬豬都係跟仔仔學到咁温柔。


不過清兜清手既功力已經勁過仔仔,成日想幫仔仔清兜。


你睇下佢地兩個,想錫少D佢地都唔得。


當年見到我地調頭走既狗狗,今日見唔到我地唔肯走。
當年的親佢上車就驚到賴尿既狗,今日車門未開盡就要夾硬跳上去。
話長唔長,話短唔短,咁就五年啦。

仔仔。。。錫曬你。。。

沒有留言:

張貼留言