2008年4月6日 星期日

有其母必有其女

各位叔叔姨姨,我諗你地都對我媽咪有相當既認識.只要有狗地出沒既地方,媽咪都唔會放過.仲要有咁靚既Katy妹妹,佢又點可以走寳呀.


你地睇下媽咪個樣,望住Katy己經神魂顛倒,如果Katy錫佢一啖,我真係怕佢當場暈底呀.


無論高貴既美麗姐姐


天真無邪既Mocha小朋友.


熱情既寳寳哥哥


萬金之軀既CoCo小姐.(狗地眾多,未能盡錄)
佢都有抽錯無放過咁係咁抽水.


依d咁既被狗圍既場面,佢直情開心到訓唔著呀.
(你地唔好睇我地成櫃零食,其實媽咪收埋黎冧狗用架,無我地份架)


我豬豬就遺存左媽咪依d無水無歡既性格啦,見到媽咪抽水抽得咁開心,咁岩班莫家有個裝左水既風水池,咁我咪跳落去抽水囉.


點知仔仔哥哥同BearBear哥哥見到我既行動,即時"O"曬咀.


話曬我同哥哥都受到媽咪既薰陶,哥哥見到有水抽,梗係跟我跳埋落去啦.
媽咪,我地係咪好叻仔叻女呢.


唔單止媽咪讚呀,在場既哥哥姐姐同叔叔姨姨都圍住我地一路笑一路鼓掌呀,BearBear哥哥仲走埋黎池邊幫我地打氣呀.我豬豬真係有少少受寵若驚呀,咁有努力抽水報答大家既厚愛啦,結果成個風水池既水都俾我同哥哥抽乾曬,抽唔走既就飲左去.原來抽水真係咁好架喎,又舒服又有人讚,我以後都要向媽咪多多學習先得.


豬仔媽說:今次兩隻野又出醜啦,次次出黎佢地都要攪吓野佢地先安落,細路狗唔識世界希望大家唔好見怪...唉.

豬仔爸說:兩隻野跟你學壞曬啦,你仲好意思講咁多野.

豬仔媽說:家陣兩隻野你無份咩!!!

沒有留言:

張貼留言