2008年9月22日 星期一

尼亞加拉大件事

尋日星期日, 我地計劃左去尼亞加拉大瀑布, 點知出發之前發生左大件事.


豬豬: 仔仔哥哥, mami話今日去睇尼亞加拉大瀑布, 去迪迪尼都要做足準備啦, 所以我今朝熱左身啦.

仔仔: 熱身, 你攪咩呀.

豬豬: 我咪去 "拉大" law, 仲去個新地方添呀. 我係咪好醒目呢.

仔仔: OMG, 醒目??? 你走左去主人房度開大. 仲話醒目, Auntie Pat 己經打左俾daddy mami叫佢即刻返黎啦.

話說朝我地去一齊去聖堂, 只係個半鐘, 回程就收到電話, 話狗地打爛野, 仲係主人房度疴臭臭, 仲要係地毯上面疴爛臭臭, 執都執唔到.

結果未出發先執糞, 樓上洗地毯, 樓下吸玻璃碎.


攪左大半個鐘, 再楂大半個鐘車, 我地就去度尼亞加拉既公園, 燒烤野餐. 好方便架, 公園入面picnic枱, 自己帶個好以A4紙箱咁大既坐寸烤燒爐, 帶埋個夾夾咁就食得.


之後當然唔少得去景點影下相啦.


終於到左瀑布啦.
豬豬: 仔仔哥哥落雨呀, 我地放d去避雨啦.


仔仔: 落雨?? 係瀑布既水花黎架傻豬, 叫得大瀑布梗係有返咁上下啦.


仔仔: 明明我地去旅遊, 點解去到變左景點架???


豬豬: 係呀, 好多人走埋黎話要同我地合照呀, 係咪因為我地標田逢呀?


仔仔: 唔知呢, 爆布附近都仲有好多靚仔靚女呀, 好似佢地兩個呀, 都係唐唐黎架, 都係主人收養返黎架.


豬豬: 依個小朋友都好靚呀, 我都忍唔住錫佢一啖. 佢未見過大狗, 仲細膽過我呀.
仔仔: daddy呀, mami又去抽水啦. 點算好呀.


仔仔: 媽咪呀, 妳又攪到我一身外地債務, 俾人圍伷呀.....


豬豬: 我今朝做錯事, 好彩 god-grand-pa god-ganrd-ma無嬲嬲咋, 仲拖住我地呀.
仔仔: 好彩佢地大人不記小狗過咋, 睇你下次仲敢唔敢亂黎.


仔仔: 我地行下行下, 又到左 god-grand-pa 同 daddy啡一啡既時間啦.


太陽落山, 我地都要返屋企啦.

沒有留言:

張貼留言