2008年9月3日 星期三

豬仔去考古---西貢鹽田梓

八月十七日既節目,到依家先寫回憶錄...

豬豬:仔仔哥哥,今日星期日,我地要去玩呀,你想去邊呀,我開車車你去呀.
仔仔:唔好諗咁多開車,兜住風一路行一路諗.
豬仔媽:你兩隻野幾時考到車牌架,你地同我落返黎.
豬豬:但係今日星期日喎,無理由無節目架喎.
豬仔媽:梗係安排左啦,不過今次坐車去唔到架. 


唔係坐車唔係坐飛機,我地梗係坐船啦.上幾個星期見到網友話香港歷史硏究社組團去西貢鹽田梓考察,難得今次活動首領我地好朋友,鹽田梓有山有水又岩狗地去,仲要係聯合國教化科文嘉許既地方,梗係要帶豬仔去見識下啦.


豬豬:海風好舒服呀.個角落仲岩曬我.


仔仔:點解架船咁大,唔計船家得三個人兩個狗既.
豬仔媽:因為先兩日天氣唔好,所以好多人放飛機,報左名既人又遲左到,所以咪得返三個人.計返船費超甘呀.


船費咁屎貴,但係坐一陣就到啦,一落去就係沙灘,兩個小朋友又點會放過呀.


話口未完就落左水happy啦.


玩玩下,豬豬第一個覺得唔到路,因為只係見到媽咪,唔見左daddy,佢好緊張跳左上岸叫到叫唔住走左去搵daddy,咁岩仔仔又疴緊屎,顧得一個又顧唔到第二個.好彩鹽田梓係一個人煙旱至,但係又修叢得好好既小島.


於是,豬仔媽就拿拿林拖返住仔仔叫佢帶路搵豬豬啦.
好快仔仔就址住繩咁去到豬豬面前啦.

仔仔:媽咪,我係咪好叻仔呀.
豬仔媽:依d好似係你地天性黎架喎,咁叫做發揮本能咋.


原來豬豬真係走左去搵daddy,個島佢同豬仔爸都未黎過,條路有幾個分叉口,唔通真係聞到豬仔爸係邊?


跟住佢地兩個就要乖乖係度等daddy啦,因為daddy入左文物展館,狗地唔入得.


仲有間好古老但係保存得好好既聖堂,豬仔雖然唔入得,但係望下個門口影下相都得既.


入唔到去,睇相補數啦.



豬豬+仔仔:真係好靚呀,睇到呆左.

可惜塊地太多蟻,大家都坐唔得耐,於是我地又轉去另一個地方探險啦.

依度就係當年既鹽田,當年村民就係靠曬鹽為生,鹽田梓個名應都係咁黎.
不過去鹽田條路好密,我地好懶無走近.


仔仔:依個就係我地既領隊李澤洗機長啦,佢最叻放飛機,不過佢好錫狗地架.


仲帶我同妹妹去霸度游水,成個灘同島都無人,真係超爽呀.
條霸係可以通去滘西洲,即係哥爾夫球場果個島呀.


個島風景有幾好?你睇下有唔少人黎影結婚相架.


不過我地貫切早起的狗兒好節目既宗旨,
到一對對新人上岸時,豬仔就同爸爸係碼頭度等船返西貢.

沒有留言:

張貼留言