2008年9月7日 星期日

拯救牛膝頭大行動

話說大耳媽用三蚊買左舊正野.

識飲識食既大耳,食曬四邊既爽肉之後,就對舊牛膝骨失去興趣.

詳情請參閱:請當大耳遇上……セスクヨリッア

為左牛膝不至枉死,我地就硬闖大耳家,誓要救出牛膝頭.


抽水EE:我地收到可靠既線報,話依度有舊牛膝頭慘遭冷落,為左牛膝頭一生既幸福,麻煩你乖乖地交出牛膝頭,等我地幫佢安排個更適合佢既屋企.

大耳:大拿拿三蚊舊骨,你叫我俾就俾咁我咪好無面,我堂堂肥頭dup耳既大耳仲使出黎行既,你要識做至得ge lei.

抽水EE:大耳小姐,咁梳毛你like唔like呀?
大耳:等我試下你既手勢先講啦.

抽水EE:大耳小姐,唔知你見邊度痕啦.
大耳:羅友恒呀,你快d幫我AR下啦.
抽水EE:得得得得得,羅友恒呀麻.



大耳:唔,又梳得我幾舒服.咁啦,幫我AR下肚仔,AR得我舒服啦喎...

抽水EE:送埋手推豐胸按摸俾你又點話嘞.



抽水EE:AR肚仔呀.舒唔舒服呀.
大耳:你AR到我急屎呀...
抽水EE:唔趁你去疴屎果時拎走你舊骨,我仲叫抽水EE既.嘿嘿嘿...



於是我地就成功拯救左牛膝頭返屋企啦.
豬豬:媽咪,你快d攞舊骨骨黎等我咬下佢啦.


豬豬:牛膝骨骨,我唔客氣啦.

骨骨:你咬我啦,我唔被咬唔安落架.


豬豬:放心啦,我會成全你架啦.


仔仔:豬豬,咁有意義既行動又點少得我架,等我幫下口.

仔仔:我咬咬咬咬咬.



仔仔:骨骨,我有無咬痛你呀.
骨骨:我係賤骨頭,你咬啦.


豬豬係門口度等住咬

到豬豬咬咬


又到仔仔係門口等住咬



又到仔仔咬咬

豬豬:我地係咪好乖有守秩序呢.

豬仔己經咬到口軟,於是就到村狗MeMe出口啦.



MeMe因為能夠參與咁有意義既活動,感動到流眼屎.


依個就係骨骨既最後一面啦,佢由一個波咁大變到一張紙咁薄,仲幫到咁多狗地刷牙,你話佢既一生幾有意義啦.






沒有留言:

張貼留言