2008年9月17日 星期三

去公園---Erindale Park

係屋企玩摔角, 由屋頭玩到屋尾都未夠喉.


等左好幾日, Daddy Mami終於楂車帶我地出街街啦, 架車尋日先開始租返黎架咋.


一開車門我地就心急到即刻跳上車


由於daddy未慣左軚車, mami又繼續hea唔多想楂車, 所以近近地去Erindale Park 玩下, 十分鐘車程就到架啦.

咪以為近就無好野, 睇到下面個景我地即刻呆左....


睇下個天幾藍, 你地聞唔到就想像下空氣幾清新啦.


豬豬笑到幾燦爛


仔仔就好忙咁, 因為有太多新味道.


難得坐定定影返張合照.


行極都行唔完既草地


見唔見到棵樹下面有咩呀.


daddy同我地係度乘涼呀.


雖然唔係 un-leash area, 見無乜人, mami就俾我地小戰一個回合


衝呀


mami: 豬豬仔仔, 你地望下果邊
豬仔: 望咩呀.


mami: 咪紅葉law.


豬豬: 仔仔哥哥, daddy mami 山長水遠帶我地黎, 唔係就係睇d咁野呀.
仔仔: er...都幾靚呀...


mami: 你地兩個屎野, 我係叫你地認住咩係紅葉, 下星期我地北上去睇紅楓葉.
豬仔: mami你唔好玩啦, 你唔知狗地係色弱既咩, 楓葉就楓葉, 紅葉綠葉好難分喎.

沒有留言:

張貼留言