2008年10月17日 星期五

cottage(五)---他鄉遇故知

話說我地繼續係cottage,除左食同訓同砌PUZZLE之外,書架上既書當然會睇完一本又一本.就係咁我又遇到本好書.

寫到明---BAD DOG,仲揚言會引起狗地不安添.


睇埋封底都未估到入面係點驚狗法.


點知打開本書,入面好多老友記.依個仲唔係5538?


一眼就認得出佢係阿豆啦.


依個係砵砵定豆豆.


咁依個係豆豆定砵砵?


唔知佢係餐士定吉士呢.


原來Basco會著牛仔褲架.


雖然佢無tiger咁白,但係真係好好笑.


雖然佢個頭有少少似大耳,但係我知佢一定唔係,以大耳既身型又點會lam到自己既格胳底呀.唔知係咪十八媽個比高仔呢.


依個就係minnie個妹妹cooper啦.


依個我睇唔到佢個樣,但係都笑屎左.


依個似唔似美麗教主細個個呀,佢好靚呀.


成本書都見唔到個似仔仔豬豬既,有少少失望添.

雖然上本書入面搵唔到大耳,點知時隔兩個星期,我係downtown見到大耳既海報...

沒有留言:

張貼留言