2008年10月7日 星期二

車尾箱之旅---cottage(一)

豬豬: 仔仔哥哥, 點解我地訓車尾箱既?

仔仔: 應該係去玩掛.

豬豬: 我地會唔會係俾人標心架, 我睇電視, d綁匪會將肉心放係車尾箱架喎.

仔仔: 你邊度得黎咁多電視睇呀, 你聽唔到daddy mami話今個週未, god-grand-parent同我地一齊去住cottage, 四個人兩個狗, 我地梗係坐實尾箱啦, 不過依架車係旅行車, 尾箱特別大夠我地兩訓有餘架.


因為天黑出發, 所以到都天黑啦, 住cottage咁開心, 仔仔豬豬梗係可以同daddy mami同一間房訓覺啦.


小朋友都訓左啦, 大人就開大餐, 沙律羊架千層面pizza食到唔識郁啦.


出面黑麻麻咩都睇唔到, 但係屋入面既佈置己經搵滿分.


訓醒覺, 出去睇, 間屋靚到不得了.


間屋事小, 出面既私狗海灘真係嘩嘩聲. 屋前就對住依個小石灘, 再加上係淡季人影都無. 完係係私人世界.


除左長椅沙灘椅


仲有吊床


一望無際天接水....正呀.


石頭全部都係又白又圓又滑.


可以散步又可以喪跑.


如果唔怕凍仲可以落水玩.


d水全部都清到見底, 係行到幾深都見到底架, 不過凍到入心...


咁大隻獨木舟係度, 我地一家四口梗係要玩下啦.


玩完又食兒童早餐....

沒有留言:

張貼留言