2008年1月27日 星期日

唐狗會錦田BBQ

今日我豬豬跟哥哥同美麗和翠兒一早坐車去街街,今次Daddy開架大四驅車,我同哥哥坐車尾,又可以睇風景又可以坐,美麗同翠兒就坐中排,好快就去到,泊好車,就去一個大草地足球場熱身,真係要熱身,因為今日好冷。

↓↓媽咪例行要同我地打好狗際關係,四圍派野食:

↓↓美麗姐姐有套裙,好鬼搶鏡:


↓↓佢好幸褔,第一隻找到家的小白熊,出泥行又好淡定,我豬豬有排都學唔到:

↓↓仲識錫我媽咪,恐怕我地位難保:

↓↓問中都有D狗狗會開片,我驚係有道理的:

↓↓我同哥哥當然要多多運動:

↓↓媽咪好似好鍾意我地跑多D:

↓↓我地一家四口都凍到戴頸巾:

↓↓姐姐派零食派到舉手投降:

↓↓又見番Oscar哥哥,佢真係好乖:

↓↓小白熊好似好鍾意我呀:

↓↓花花嘟嘟真係好有教養,定定坐低等主人:

我豬豬都仲係好驚,不過都四圍見下D狗朋友,又跟Daddy媽咪同哥哥跑,之後又參加遊戲,叫做狗認主人比賽,查實不過係主人離開我地三四十米我地一聲令下鬥快跑去。媽咪話仔仔哥哥係我主人我一定會跑得好快,所以報名時仔仔係主人我係參賽狗,第一次比賽時媽咪同我在起點,Daddy同仔仔哥哥在終點,我們選了一字排開的中間位置,點知未有發號大家就跑,我比較怕其他狗,所以斜跑避開其他狗再搵仔仔,當然好慢,大會話未發號就跑所以要重賽,媽咪見我要跑外圍,就叫Daddy帶仔仔哥哥去靠邊的位置,再開始時我就唔使再斜跑,就好似平時同哥哥玩咁直跑過去就得,我豬豬話晒都係狼狗,跑步我當然拿手,評判話我第一,其實我最想係搵番哥哥而已。

大家雖然又跑又跳,不過真係好凍,所以唔再玩就去BBQ,BBQ時我地唔可以同Daddy媽咪一齊,全部狗狗在外圍的草地上,又有好多遊人經過,我真係有D驚,平時D人見我地狗狗會大驚小怪,今日竟然有好多小朋友逐個同我地影相,又攬又抱,見大家都唔驚,我惟有頂硬上。

↓↓我地成班狗坐低任人影相:

↓↓美麗姐姐當然是大家影相的焦點:

↓↓我豬豬靚定仔仔哥哥靚?

好在媽咪趕往要去飲,我地四點半就走,五點半已經返到屋企。

沒有留言:

張貼留言