2008年1月21日 星期一

美少女

豬豬:各位親朋戚友叔伯兄弟,又到我豬豬出場既時間啦.
你地唔好睇我黑黑實實,神高神大就一咪話我型先得架.

豬仔媽:邊有人話妳型呀,好似個個都話你得個樣鬼甘細膽喎.

豬豬:其實我美貎如花.

豬仔媽:貎美如花?定係話妳似如花呀.
女,妳唔好叻唔切,自己加兩個字係前面先得架.

豬豬:有高雅既行為舉止.

豬仔媽:妳晚跳高同仔仔打架就係高雅先得架,高雅唔係甘解架.

豬豬:有修長既身型,簡直係一個活脫既美少女呀.

豬仔媽:美少女,尾少女就有妳份,出親街都夾住條尾.

豬豬:唓,句句都疾住曬,我唔坃啦.

豬仔媽:我都係有果句講果句姐,妳唔得小器架.

沒有留言:

張貼留言