2008年8月29日 星期五

開快車

距離出發得返兩個星期,突然醒起好多野都未整好,不過我懶左咁多年,屎急先開坑己經係習慣,片到埋身啦黎咪焗住開快車.

對於裝備,我採取既策略係寧濫莫缺,唔知狗地怕唔怕凍,所以都係要買定件保暖衫先.上網見到件好型仔,就連埋睡袋一次過訂.


豬豬:媽咪,件衫係咪我架,軟綿綿好舒服呀.等我著上身試下先


豬豬:媽咪,我對甲組腳塞唔落呀.


豬豬:著左件衫呼吸仲好似有少少困難.
仔仔:梗係啦,件衫就黎爆開啦.連妹妹都唔岩,我咁健碩更加唔使諗啦.


豬豬:媽咪,你無幫我地度身先去訂衫既咩.


豬仔媽:我梗係有幫你地訂身先訂啦,不過特價野(特左都唔平)通常都斷碼,岩你地著既又無貨,咁咪買左至算law.我見佢個model著得好型架,豬豬,你俾心機瘦身咪得law.

因為無樹立瘦身榜樣俾豬豬睇,為左件衫唔好得個擺字,唯有去改裝啦,夏天家政行無抓毛賣,要剪我件抓毛外套我又唔拾得,好彩小花之前俾左件抓毛衫我,兩個衫袖既長同濶都岩岩好.


買多對魔術貼,拿拿林開快車...


登登登登,就係咁加多塊布係背脊,再剪走原身既衫袖,FIT曬.


豬豬:媽咪,我係咪可以做瘦身代言狗呀,唔岩著既衫依家有鬆呀.
豬仔媽:豬豬,係件衫大左唔係你瘦左呀.


仔仔:我覺得我型仔左有自信左呀.


仔仔:豬豬,你話我係咪好靚仔呀.
豬豬:仔仔哥哥,你好型呀,我忍唔住要錫你一啖呀.

沒有留言:

張貼留言