2008年8月21日 星期四

打風硬食西北風

仔仔:豬豬,今日打八號風球呀,我地都係躲係個飛機籠入面安全d呀.
豬豬:仔仔哥哥,咩係八號風球呀.
仔仔:總知吹好大風,個海有白頭浪無曬船,路上面無車無巴士行.
豬豬:所以媽咪唔使返工?
仔仔:係呀.
豬豬:媽咪唔返工??咁我地食咩呀.
仔仔:你聽唔到收音機話今日吹強勁西北風咩,我地有排食啦.


仔仔:嘻嘻,呃完細路.媽咪,我聞到有零食味呀,阿妹話佢今日食西北風,你俾曬我食得架啦.

豬仔媽:衰仔,你當我聾定當我傻呀.


今日吹西北風,為左順應風向,我地食西洋零食.
兩包兩個人食一包兩個狗狗食.佢地就係當年布殊一路睇波一路食食到哽親,近年拍得住薯片咁受歡迎既小食---咸脆圈啦.

型狀都一樣,聞落去都係咸咸地,問你點分邊個人食邊個狗食.


連包裝都差唔多問你點分.


小黑豬就識分啦,叻仔.




沒有留言:

張貼留言