2008年8月27日 星期三

豬仔公公生日快樂

依幾日媽咪好忙呀,加上佢懶到唔可以再懶既性格,咁多日都唔出blog,睇黎又要我仔仔親自寫blog啦,廿六號星期二,Daddy媽咪留底我地成班小朋友係屋企自己出左去食晚飯,因為公公生日,公公話要去酒樓食飯慶祝,所以狗地無份.但係慶祝又點可以無豬仔份喎,於是乎我地就現身於公公張生日咭度啦.


張相係公公同叔公細個時影架,Daddy媽咪買左個電子相架俾婆婆同公公做禮物,所以就同Aunt Cat翻拍左好多舊相放入相架,Daddy話咁多相無狗地份唔成樣子喎,於是就加左我同妹妹落去啦.

仲有豬豬同婆婆同Aunt Cat既合照呀


依張就係豬豬陪媽咪同Aunt Cat打波


公公生日快樂.下次切蛋糕唔該叫媽咪打包件俾我同妹妹食呀.

沒有留言:

張貼留言