2009年3月29日 星期日

影帝劉青仔分享會

唉, 香港既電影市道近年都無乜進步, 我貴為狗界既影帝劉青雲仔仔, 都要為培育接班人出一份力. 見今日深涌無乜人無乜野做就同大家分享下做影帝既心得啦.



我地依d實力派既, 梗係唔係靠個樣搵食, 我既意思唔係話我個樣唔得, 係做影帝唔單止靠個樣搵食, 仲要有演技. 一般既喜怒哀樂表情大家都識啦.

作為影帝, 就要識得表達一d多元情既表情, 就咁講你地都唔明架啦, 等我做幾個示範啦. 首先依個一睇就知係開心啦, 但係開心得黎眼神令你感到有遠見同祈盼.


依個一睇就知係思考樣啦,  俗稱諗樣, 留意嘴角既曲線表達到堅定同信心, 咁又為之多元表情啦.


依個唔使多講啦, 冧死女樣, 如情如心既小舌頭唔架, 仲要咪咪眼既放電, 為之冧死你三千既多元必殺樣.


咁拍戲依家野係講隊crew既, 團隊活動黎架麻. 當然仲有其他要員啦.
一定要講攝影師先, 攝影師要有咁上下功力不在話下, 仲要提提你攝影師係唔可以得罪既人, 佢可以就覺度令度肥女變靚女, 同時亦都可以令型仔變矇仔....


得埋位時就要識做去同佢傾下計, 唔好介意俾佢點


遇上唔係好明佢想影既時候就要虛心求教, 等佢示範你睇.


影帝唔係演獨腳戲, 對手當然要有返咁上下正啦. 好似豬豬咁既女主角就VERY GOOD啦.


動作配合


眼神一致


大家都肯搏. 好似依場草上戲咁, 我地係打真軍唔係就角度架. 咁攝影師就可以近鏡拍攝, 係奧斯卡攞曬奬果部一百零一夜就係用大量近鏡黎增加刻情既張力架啦.


就連落水鏡頭都唔用替身狗.


唔, 差d唔話得介紹無武術指導. 佢好厲害架, 同一般武術指導唔同, 佢既職責係係我地表現得唔好時用武術指導我地....


不過乜都假, 影帝都係狗一隻, 最最最緊要有糧出, 同埋keep住有[雞]片接先得架.

沒有留言:

張貼留言