2009年8月19日 星期三

妹為魚狂

我地大釣魚啦, 呀唔係用魚釣狗.


依個二妹唔知咩構做, 超鍾意個魚魚貓草玩具, 成日又咬又典.


仲會等人拋俾佢做搜索犬搵返條魚出黎. 不過少不免會俾人整估下.


二妹 : DADDY你放係我條頸後面我點搵呀.


搵到條魚就又咬


又典


又扯.....


超級陶醉果隻. 醉醉到俾人影曬D低能相都唔知.


到發覺時已經大遲啦....
二妹 : 屎火, 又俾人張我個低能樣放上網.


二妹 : 我仲邊有面見狗呀.


大家有無發現依張相既二妹同之前有咩唔同?
睇你地都發現唔到架啦, 之唔係條新頸帶LAW.


上星期發現PENTLINE指定品牌既頸帶拖帶半價, 仲唔入貨咩, 妹豬仔同契女大耳都有份.


小黑豬 : 媽咪偏心, 全部都係狗地, 貓地一條都無.


豬仔媽 : 你仲好講, 你話我聽依條變左八爪魚既頸帶係邊個只係戴左幾個星期就變左咁既樣....

小黑豬 : 喵.....

沒有留言:

張貼留言