2007年10月10日 星期三

豬豬絕育去

豬豬終於又去見Peter醫生,今次去,Daddy媽咪諗左好耐,早一點太熱,手術後要戴喇叭會好焗,遲點去會太冷,手術後點著衫。

一早起來,豬豬發覺斷水斷糧,連作為後備糧的貓貓糧都唔見左:

豬豬感到有D野:

行出門口,個個都黎送豬豬:

狗媽咪

寶貝
shadow

連南瓜、花花、隔籬屋對夫婦都出黎送豬豬,乜咁大件事?



原來豬豬約左Peter醫生做絕育手術,去到佢度循例要睇下幾重,足足有29kg,好在未過30kg,如果唔係又要貴D:

Peter都有好多貓貓,佢地又黎睇豬豬:



幾多朋友關心都一樣,豬豬終於入左手術室等做手術了。

下午去接豬豬,媽咪帶左兩隻貓貓一齊去。


循例Peter D 貓都要講聲hi。


原來貓貓唔係去接豬豬咁簡單,仲要順便檢查下同打針:


之後豬豬出來了,戴住喇叭不過都幾精神。


豬豬返到屋企有D攰,飲水同瞓,唔多食野,媽咪見佢戴喇叭好似唔開心,決定除左先,到瞓再戴番。

咁Daddy媽咪同仔仔就陪佢瞓。

 

其實手術都唔細,開刀個傷口好長,十日後拆線,又要食消炎藥,希望豬豬快D好番,再次出山,臨時休息兩個星期:

18 則留言:

  1. 豬豬會好快會好番的~佢個樣好累 ~~休息一星期  又可再戰江湖~

    回覆刪除
  2. 嘩! 大件事, 好彩玩了幾個星期, 又有新床.... 當日豆豆絕育, 兩日不喝不吃, 死了一樣.... 惠比特痳醉要好小心 今日一家三口自己上了山行, 好玩呀~~

    回覆刪除
  3.   我收工後再接豬仔 就會好遲先去到~~ 所以你地玩得開心d~ 那三隻唐唐個樣好乖哦~

    回覆刪除
  4. 今日豬豬有返胃口啦

    回覆刪除
  5. 今日遊行有五百人出席,網絡力量─勁!勁!勁!多謝你!我!他! 哈哈哈 ~~~

    回覆刪除
  6. 豬豬好多朋友仔丫! 豬豬! 你要小心身體丫!

    回覆刪除
  7. 豬豬會好返既~~ 貓地9們好靚喔!!

    回覆刪除
  8. 有你哋愛護, 豬豬,仔仔同小貓三四真係好幸福  . 但願所有小動物都會有好似你哋一樣嘅父母啦!! 祝豬豬早日康復!!

    回覆刪除
  9. 我一直遲遲都未幫Sophie n Paco絕育, 就係怕佢地個身形有變, 雖然我都知咁樣對佢地健康好d.... 豬豬要快d 好番!~

    回覆刪除
  10. 好在未過30kg,如果唔係又要貴D...  好彩咋 我都要帶呀囝呀囡去... 好擔心...

    回覆刪除
  11. 5538 : 啋!講到好似去送死咁,大吉利是!          豬豬,個人造衛星帶得舒唔舒服呀? ,唔使驚好快就可以再紮紮跳kar啦,我上次足足暈左一夜一曰,返屋企重要浪子抱,真係辛苦佢囉!

    回覆刪除
  12. 不如比一比誰的『拉鍊』長一些........

    回覆刪除
  13. 冇錯, 我見過響我屋企過兩條街, 又係有隻husky女, 同sophie差唔多毛色既, 但半歲就絕左育, 之後個size變得好 IVY.....

    回覆刪除
  14. 多小動物, 生活真忙碌 !!!

    回覆刪除
  15. 唔啦, 佢地都分開左住囉...分左居喇......

    回覆刪除
  16. Dora同你一樣做完手術,不過佢依家已經好番晒喇。

    回覆刪除
  17. 舊年 (2007)拆左線, 之後游左水幾次啦...

    回覆刪除