2007年10月2日 星期二

工地貓

髒兮兮的工地門口,傳來微弱的貓叫聲.午飯時間又到了.

工地貓:叔叔,我的肚子很餓,你有沒有可以吃的?

工地貓:這邊的大哥,可以給我一口飯嗎?

年幼體弱骨瘦如柴的她,甚麼都吃得津津有味.

性格也好的不得了,第一次見她就可以抱起來.

看一此工地貓的生活環境,沙塵滾滾,泥濘處處,污水遍地.

工地貓:我是一頭愛乾淨的貓貓,但是這樣的生活環境實在...

工地貓:可是我一點都不髒,你想知道我保養的秘訣嗎?

工地貓:就是這樣...

不停的舔舔舔...

可愛活潑親人漂亮的小貓,偏偏在工地裡生活.幸福從來不是必然的.

小貓三四,你會要惜福呀,不是每個小貓都有Daddy Mami錫,不是每個小貓可以吃得飽.

黑仔,你可以不再只挑味精糧來吃嗎?



 

9 則留言:

  1. 媽咪不要說了,你我我眼泛淚光了,不過味精糧實在好吃呀。

    回覆刪除
  2. 媽咪,我小黑豬也是呢  

    回覆刪除
  3. 難道我藍藍不是嗎?我們好吃好住,真希望小貓貓可以飽吃飽喝,健康成長。

    回覆刪除
  4. 我雖然不是貓貓,但一樣好食好住,看到有可憐的小朋友,就會想起以往自己流浪的日子,搵朝唔得晚,又朝餐露宿,明白佢好可憐,媽咪不如你帶我地唔食果D零食比佢食啦。

    回覆刪除
  5. 你地唔好咁啦,攪到我無地自容,我黃仔一向唔知有daddy媽咪係咁開心,見佢地就走,依個小朋友竟然比媽咪抱,我真係要檢討下啦。

    回覆刪除
  6. 你地口郁郁講乜呀,我紅紅聽唔到,不過見你地個個喊,我諗都應該係好感人,我都想喊。

    回覆刪除
  7. 角落紅:佢地講緊隻可憐又可愛的工地貓,我肥啡雖然唔再肥,不過日日都有雞絲食,你角落紅就更加多啦,不如你叫媽咪攞左我地D雞絲比過佢食啦。

    回覆刪除
  8. 聽到佢咁可憐,我啡啡瞓緊都要加句,一於比左D雞絲佢食啦,反正每朝我都唔食。z z z Z Z  Z

    回覆刪除
  9. 掛念瞓,未出相添

    回覆刪除