2007年10月13日 星期六

南瓜燈禮物製作過程

隔籬的加拿大夫婦今天慶祝thanksgiving day(又稱Harvest),準備去參加下食下火雞,不過煩在唔知帶D乜禮物去,今日行超市見有細細個南瓜,靈機一觸,不過做個南瓜人做禮物。

八元一個細南瓜,有得玩下,仲可以食番,算得上物超所值。又預備唯一的工具─瑞士軍刀。
第一步開個頂清除瓜中瓜子,南瓜燈當然中間要放蜡燭,開天窗時小心唔好整花,因為要蓋番上去,角度就盡量垂直瓜面,咁個蓋會不易碰花


取去蓋,看到中間充滿瓜子。
用瓜取出所有囊中物後,內部工作完成。


細個時,中國式的南瓜的瓜子是可以食的,不過這種新品種的瓜子好像很細又不飽滿,估計都沒有肉食,最後都是棄掉在花園的陰暗草地,希望下年結個南瓜我地食。
個蓋都算fit,不過把軍刀始終太厚,刀痕很明顯。


動手做外面的工作,先做眼同nose,比較易,只是留意一下入刀的角度,盡量垂直瓜面,咁表面的洞口同裡面的一樣大,透光就一定沒有問題了。
完成眼同鼻,用刀做個口形欣賞下先。


個口比較花點工夫,當然只是小工夫而已,若果刀不垂直,內部的開口會比較少,就像這裡的情況一樣,當然沒問題,只要修一下即可。
最後,南瓜頭完成了。

終於做完左,大概用左十多分鐘,有禮物就不用怕了。如果有時間,點番枝蜡燭入去睇下效果如何。

7 則留言:

  1. 好多相相都睇唔到喔....好想睇點整喔...

    回覆刪除
  2. 我都睇唔到呀...

    回覆刪除
  3. 唔好意思, 用html好似有少少問題, 今晚去完party先再改  好飽, 轉頭繼續飲 [版主回覆10/14/2007 21:00:00]改好左架啦, 大家如果發現仲有問題, 麻煩通知聲

    回覆刪除
  4. 南瓜頭終於去左人地屋企,雖然係thanksgiving day唔係萬聖節,主人家都禮貌地接左。 仲遇到好多朋友仔 到晚上,仲發揮左南瓜頭做燈籠的責任。 只係影得差,我唔係鬼。

    回覆刪除
  5. 行山頂全程上落山合共約2.5小時, 可長可短, 隨時因應環境增減.... 星期日 抑或 星期五? [版主回覆10/15/2007 10:47:00]十一月四日好唔好. (我 lunch問埋老公果日好唔好先 ) 星期五唔好啦, 因為星期六約左去彭福公園, 玩得太密佢地會傻架. 我地十月二十日去彭福, 十一月十七日去塔門. 你有時間都一齊黎玩啦

    回覆刪除
  6. 4th Nov is fine for me [版主回覆10/15/2007 14:20:00]我都無問題

    回覆刪除
  7. i can only join you guys on sunday

    回覆刪除