2007年10月8日 星期一

小白

小白,洋名叫Stupid.是一隻非常漂亮的魔天使囡囡.她是我大學同學的愛女,今年年底才滿一歲.

從前怕狗的Cat給我們改做了,一見到小白會全程抱著不放手.

高貴得漂亮,跟她的主人Karen一樣.

可愛得像毛公仔一樣,不過這個毛公仔會動會吃會拉會舔的.

溫純親人的小白更一改Cat對小型狗時常失控的印象.

小白不怕生.可能動物比人更懂得分辦人心,知道誰是好誰是壞.
第一次見到愛狗的Oscar便主動親他.



大合照又怎少得.

幸福的小白從小便活得像小公主,有媽媽,公公,婆婆疼.小白媽會替她裝扮照顧小白的起居和健康,小白的公公會買零食給她,小白的婆婆閒著會抱著她,還喜歡帶著小白的相片給人介紹小白如何可愛.

小白給人疼壞了.可是天生淚線分秘過多,令她眼下常是骯骯的,最近獸醫又發現了她有毛囊虫,要吃葯,要小白這個小美人面對這些,真是心疼.

小白妳要加油,快點好起來,不要叫媽媽擔心噢.

7 則留言:

  1. 我舅父隻狗都叫小白呢

    回覆刪除
  2. buy lunch from your old school canteen and meet the 2 golden !!!

    回覆刪除
  3. freedogsjanny  : 我以前住果間宿舍個舍監都養左隻金毛, 叫auid, 宿舍係ricce隔離果間, 你行出行入都可能見到佢. 貓貓人 : 小白個名好好呀, 如果去狗公園叫小白, 可能有十隻狗走埋黎 其實我仲有幾個朋友隻狗都係叫小白個f架

    回覆刪除
  4. 是不是養多一隻呢? 就在 ricci hall 見到, 一賓二狗

    回覆刪除
  5. 好耐無返入去hall, 唔知佢係咪養多左隻, 不過audi多數係賓賓帶架, 以前我地想同佢玩可以上去敲門帶佢落樓上草地玩, 有宿友仔試過約好週未帶佢去街街添呀, 佢好乖架, 好似話係加拿大養過跟佢地一齊返香港之類.

    回覆刪除
  6. 佢好可愛呀!是魔天使!好乖呀! [版主回覆11/30/1999 00:00:00]hehe係呀, 我打錯字呀, 唔該曬

    回覆刪除
  7. 小白 加油呀

    回覆刪除