2007年12月15日 星期六

尋找失落的聖堂之一

話說前幾日同美麗妹妹行下山時,我仔仔忽然見到有間七苦小堂空置左,一直就好想去搵D資料,碰巧昨日媽咪病左要休息,我就同豬豬妹妹去影番幾張相比媽咪,等佢可以幫我地搵番晒香港D古舊小聖堂。

為左慳時間可以照顧媽咪,我地開左架車去到北潭坳,泊好車出發。

好快就行到北潭郊遊徑,話時話,都未行過依度,不過今日唔行,搵日約D朋友仔一齊行下先。

沿途落山都好輕鬆,不過條路就蓋上左好多藍色的膠板,據Daddy話是地政署要整路燈,真係唔明,條路好日都冇狗冇人行,個個都有車出入,整咁多燈,我地D野生朋友就真係冇覺好瞓,又唔環保。我記得Daddy話佢同媽咪在英國見D一般公路十居其九都唔會有路燈,唔通我地回歸祖國真係要大改特改?

話咁快就落到麥村,依個亭我地成日見,都未有機會享受過,今日可以同佢影張相了。

過左麥村路口好快就是平路,依度有幾條村,狗口唔多,有D似我地屋企。路邊仲有D舊建材添。

為左爭取時間,我地都係快D入去七苦小堂先,妹妺快D,前面就係了。

去到發覺佢已經唔係聖堂,改左做童軍中心,不過個十字架尚在,今日冇人,仲鎖左,我地只可以在門口影張相。

果度有張banner就係要影比媽咪的,就係依張la,原來有13個小堂分別座落新界各處,有三個改左做童軍中心,其中白沙澳一個我地24號聖誕節就會去,到時再同大家介紹:

而依個七苦小堂就已經有過百年歷史了

回程趁陽光好同妹妹影張靚相先

又當然唔少得玩下水



之後行番上山,途中有人做左聖誕樹,我同妹妹影番張留念

妹妹又見到隻冬日蝴蝶,妹妹話雖然佢命不久已,但我地都要小心唔好踩死佢


又見到隻遊艇,如果我地有船,妹妹就可以日日玩水了

返到屋企,真係好攰

妹妹攤左在床上


佢隻腳就....

 

6 則留言:

  1. 佢地玩得好盡慶呢~~~累得睡到好林呢 [版主回覆12/17/2007 01:10:00]佢地次次玩完果晚同第二朝都唔願行架... 玩一陣係咪真係甘攰呀.

    回覆刪除
  2. 你個媽媽病?兩日Lu喝?有冇好D呀?   駛唔駛叫我亞媽煲湯比你媽媽呀?    如果要出聲喎!    可放工取湯呀!   言歸正傳!你地昨日又有得行麥徑呀!我跟媽咪出西貢市High Tea呀! [版主回覆12/17/2007 01:09:00]嘩美麗有得high tea甘正呀, 我甘大個仔都未試過. Mami今日掉低我地去左聽演唱會,High左, 乜怕都無曬啦. 下次佢大吉利是再病先滾攪你mami啦, 唔該曬呀. 仔仔字.

    回覆刪除
  3. 十字架..............??. 我睇左好耐都見唔到tim...... ~ _ ~ ! [版主回覆12/17/2007 01:07:00]...可能係第二個角度, 仔仔訓左, 我聽朝問下佢先.

    回覆刪除
  4. Chris 哥哥,我搵左daddy highlight左個十字架比過你睇

    回覆刪除
  5. 係wow, 真係唔講唔多覺tim...thanks !! (不過.....我唔係哥哥呀..... .......heehee ) [版主回覆12/17/2007 13:26:00] 細路仔唔識世界呀, 唔好意思呀Chris姐姐 仔仔字.

    回覆刪除
  6. 仔仔同我的apple囡囡好似樣! 豬豬攰到伸直腳仔,好攪笑 [版主回覆01/03/2008 14:06:00]仔仔成日俾人認錯係洛威架... 豬豬就因為細膽, 緊張所以出親街返去都好攰

    回覆刪除