2007年12月30日 星期日

狗狗代表貓貓去接收禮物

今日仔仔哥哥同我豬豬一早陪Daddy媽咪去聖堂,然後一齊去大埔探Daddy個媽咪,順便接收Daddy個家姐Rovinia姨姨由北海道帶返來比貓貓狗狗的禮物。

雖然話Daddy個媽咪即係祖母,但係我都未見過佢面,佢又驚狗,所以一向都唔比我地去探佢,今次Daddy同媽咪約好唔話佢知會帶我地去,一於比個驚喜佢。 

點解佢咁驚狗,聽daddy話以前佢住鄉村時比同村一隻細番狗仔咬過,所以就好驚,不過聽講daddy個細佬都比同一隻狗咬過,仲要打七針果種,不過依家都唔知幾鍾意狗,所以Daddy同哥哥話要哥哥預習下點樣做狗醫生,醫好D心靈有問題的人。哥哥雖然未考牌做狗醫生,不過Daddy媽咪話佢近來好乖,有D潛質可以去考下,我豬豬就自問好驚,亞祖母唔驚我我估我都會驚佢,不過入得依家門,就要聽Daddy媽咪話去,最多到時搵窿捐。

話咁快就去到大埔,我地先去探下車場的狗媽咪同狗Daddy,之後就去左大埔中心,依度幾好,係可以養狗的,所以我地搭lift都比較自然,平日D人出入都會在lift內遇到狗狗的,唔會一見狗就大驚小怪。

開門時見到祖母,都唔驚我地,我迅促入左去,搵個安全的地方。哥哥就急不及待要睇下D禮物,見到是肉條,就要食,結果祖母餵我地食,少不免哥哥又要做下D基本示範好似sit, down, roll等等,哥哥真係好乖,又唔惡又千依百順,祖母讚我地乖,Daddy乘機話留低我地比祖母照顧下,差D嚇死我,好彩祖母唔答應,其實Daddy媽咪都唔會捨得留低我地。

探完祖母,我地又親身去多謝Rovinia姨姨,點知Rovinia姨姨仲驚狗,又冇聽聞佢細個比狗咬,總之,我覺得我同Rovinia姨姨好襯,大家都驚大家。

返到屋企,我地比D禮物貓貓,不過媽咪話要遲D先食,而我地的肉條,聽媽媽話要送一包比美麗,因為有佢好辛苦咁照顧小白熊我地先可以去街街,美麗唔止係靚女,仲好好心腸,我豬豬真係要向佢學習。

有兩包比狗狗,我地已經開左一包,剩低依包比美麗:

~~豬豬字

6 則留言:

  1. 豬豬, 學下仔仔哥啦.....一定得!! [版主回覆12/31/2007 09:38:00]豬豬:我己經跟左仔仔哥哥就快成年啦, 都係夾埋條尾, 哥哥係捲尾既, 都教唔到我唔夾尾...

    回覆刪除
  2. 檬檬 : 我公公同婆婆都好錫我同亞妹ga,成日都會黎睇我地,每次都必定會買好多野比我地食gei,所以媽咪成日都呷唶話公公婆婆錫我同亞妹多過佢gei~哈哈,咁梗係啦,我同亞妹都咁乖咁抵錫ma! [版主回覆12/31/2007 09:37:00]仔仔: 祖母當我地係小朋友, 想請我地食芝士婆; 外祖母當我地係孫, 見到會派紅包; 最正係小姨(mami的妹妹)會幫我地影靚相講故仔同派零食,佢仲成日攬住我訓...

    回覆刪除
  3. 有物收一定要親自去,乘機出街. [版主回覆12/31/2007 11:35:00]係呀, 其實daddy mami成日都想帶我地去祖母屋企, 不過搵唔到藉口, 以後會搵多d機會, 一直去到佢唔再驚我地為止. 不過Rovinia姨姨堅持話佢屋企似狗竇唔俾我地上去. 但係我唔明點解狗竇唔俾狗入... 美麗, 唔好意思呀, 攪到你成日無街去, 我叫左mami今晚帶好野俾你食架啦. 豬豬字.

    回覆刪除
  4. 唐唐個樣好似apple呀!有機會真係要見吓面,認番先得! [版主回覆01/08/2008 17:53:00]好呀好呀,想同AB玩好啦!!!

    回覆刪除
  5. U WANTED TO GO WITH A BUNCH OF FRDS MEH [版主回覆01/08/2008 17:54:00]no but as the quota limited, seems will be full at once

    回覆刪除