2007年12月27日 星期四

小熊男尋家

幾經波拆,小白熊六號終於逃出地盤,亦即是所有小白熊都離開了工地.
小白熊爸媽,希望你們不要太傷心,想信我們所做的,是為他們最好的.

廿六號早上,我們幾經辛苦終於把最後的小熊抱出地盤,即時飛車由大埔趕過西貢.
到了西貢,我們才鬆口氣,再替小熊拍了些相片.

可愛的呆呆笨笨的,真的愛死他了.



他就是一盤六個小朋友裡面唯一一個男孩子,所以他又叫小熊男.


六個小朋友之中,他個子最大,應該是吃得最多.


第一天離開地盤,對著陌生的地方和陌生的人,小白熊有點害羞.


他望望左,望望右.


他圍著燈柱團團轉.像找東西似的.


小白熊六號:我在找我的家在那裡.你會給我一個家嗎?


昨晚到美麗媽家探訪小熊男,才一天不見,這個小子己變得活潑親人愛玩聽教.
一入屋,小熊男便搖著尾走過來,拉著人跟他玩.


嘩,美麗媽教導和餅餅的誘導下,小熊男會hand hand了.


貪吃的小鬼最易訓練.


小熊男想跟美麗姐姐玩.


大方的美麗讓小熊男到他的暖窩裡合照.


小熊男有太多玩具了,美麗媽待他太太太好了.


有blog友問及小熊爸媽的近況,昨天到地盤探望他們,還未到閘邊,他們己興高采烈地搖著尾跑出來迎接我...手上的食物.看來他們也沒有因為小熊不見了而太傷心.(左邊是貎似鄭中基的小熊媽,右邊的是小熊爸)


小熊男會在本週末在西貢市尋家,有興趣的朋友千萬不要錯過.

小熊男被救經過:
(純文字記錄,怕悶的朋友大可不看,絕對沒有損失)
廿二日:有人來工地找雄性小白熊,不果.
廿三日:我們到工地帶走四頭小白熊,當時未有還到小熊男.
廿五日:嘟花爸媽夜訪地盤,想帶走餘下的兩頭,但印藉保安出面制止,堅持留下小白熊,最後他們只係悄悄地帶走其中一頭小白熊.

廿六日:
早上我跟嘟花媽再到地盤碰運氣,地盤鎖著,印藉保安,小熊和小熊爸媽都在閘裡,我在閘外徘徊了很久,都未有勇氣跟保安打招呼.一怕他不讓步,更怕跟他鬧翻而影響到我們日後帶狗媽去絕育的計劃.

終於,小熊爸媽走過來,保安亦發現了我們,過了一會他開閘,我直截了當地跟他說要帶走一隻小白熊,當時他還以為地盤裡仍有兩頭小白熊,所以便一口答應了.在這時小熊男就呆呆的站在路邊我著我們,我即時把他抓住抱起.轉交給嘟花媽才跟他理論,準備講不過就跟嘟花媽和小熊拔足狂奔.

以下是我倆的對話節錄如下:
保:是男還是女?
我:男的.
保:這裡還有一隻女的,你可以留下男帶走女嗎?
(他不知道女的早在昨晚己帶走了)
我:可以,如果你找到女給我,我可以跟你交換.
(女的都帶走了,我看你怎找她出來)
保:地盤的主管想留下一頭男的.
我:地盤的主管會照顧他一生嗎?地盤關閉的時候,他會帶走他嗎?
保:(無言)
我:不然的話,新的主管/承建商來,就叫人來把狗帶走殺掉?就像旁邊的地盤一樣.
保:噢,是的,他們最後會把帶走的狗殺掉.好的,你把小熊帶走.

行動成功,在保安有機會改變主意之前,我們己開車走了.

不過革命不可能成功,
因為地盤的人仍繼續會把狗帶來,完工後叫人帶走狗隻,不理死活.
因為地盤的人不會為狗隻絕育,小狗的存活率不高,至少在地盤完工前不影響他們.

問,那天政府才會立法.
問,那天政府才會專重生命.
想那可能不在我有生之年.

11 則留言:

  1. 小熊男......好似一隻豬仔....好肥呀. 係一個大種 BB !!! [版主回覆12/28/2007 12:33:00]佢大其他姐妹兩個碼,無見一日又好似大多一個碼... 唔知係咪我買錯左肥仔奶粉. 可能佢似爸爸所以大件d.

    回覆刪除
  2. 算啦, 旨意政府喎.... 得把口講既... 咩藍天計劃.... 咩立法虐畜.... 全部講既同做既都各一套.... 日日睇新聞都睇到麻木啦.... [版主回覆12/28/2007 13:42:00]唉,如果有一日大家都麻木甘就好可悲啦, 不過真係太多太多太多悲劇日日上演

    回覆刪除
  3. the bear boy is soooo big and cute. yes you are right , should have law to protect the dogs, that is more important than 2017 ( my opinion ) [版主回覆12/28/2007 13:46:00]according to melibell ma, bear boy is most smart and cute. 2017 is far far away from me while the dogs and cats victims are right in front of me everyday. why ppl in hk still not respect them as a LIFE.

    回覆刪除
  4. 小白熊爸大件但無Boyboy 咁可愛 ;  第日Boyboy大咗好似佢叮爹咁 地盤完工, 小白熊爹娘又去向如何? [版主回覆12/28/2007 19:32:00]地盤明年早會完工, 不過保安說有另一個承建商會進場, 狗狗可唔可以留底要睇新場主鍾唔鍾意佢地係度. 但係個地盤仲話想養返隻狗仔/生多竇等佢地養多隻小狗. 真係想打鑊佢地.

    回覆刪除
  5. 推測倒小白熊的未來後也讓你們帶走他,保安也是好人呢. [版主回覆12/28/2007 20:39:00]所有小白熊己經帶走了, 留下了小熊爸媽. 至於保安是否好人還要看他是否合作讓我們帶小熊媽去絕育

    回覆刪除
  6. 咁!.......係咪應該叫佢做高大威呀?   哪!........又比人話佢似豬啦!........HaHaHaHaHa [版主回覆12/28/2007 21:09:00]佢係你屋企好食好住, 食得玩得訓得痾得, 一定會變豬

    回覆刪除
  7.   那些 PK 承建商總是找免費的狗狗來看地盤, d 無能 Govt 明知佢地咁做,但就扮唔知。。。。。 你扮帶白熊媽去吃東西 or 玩玩,然後帶去絕育可以嗎? 已前麗麗住果個車埸都係咁架,麗麗媽成日都生,但唔知 d 狗仔去晒邊.......可能死晒 [版主回覆12/28/2007 22:13:00]政府根本就無能, 又話大型狗隻要領牌, 又唔見佢去地盤度掃場, 如果佢地一次性徹底甘執行一次掃蕩, 雖然會殺左一定數量既狗, 但係至少唔使一代一代甘延續落去呀. 個地盤阿差話要狗媽再生B等佢地養, 到數就會有人好似我地甘攞走剩底既B, 我頂, 小熊媽上一竇咪俾車車死同係野毒死, 全部死曬, 一隻都無呀.

    回覆刪除
  8. 咁下一個地盤完工後,你哋會唔會為小白熊父母尋後路呢? [版主回覆12/28/2007 23:04:00]地盤完工後, 另一估承建商會進場, 無人知小白熊父母可唔可以留底, 好彩既就繼續佢地既生活, 唔好彩既新黎既人就會call漁記做狗, 同小白熊同一條街, 街頭既地盤就call左漁記啦. 地盤狗慣左地盤既生活, 好難rehome, 除非有第二個地盤接佢地, 但係好多地盤寧願要供應源源不絕既唐狗B.就算有地盤, 新地盤完工之後佢地又要搬....唉. 地盤狗仲要大部份都無絕育, 禍就一代一代甘延續落去. 但係...有幾多人關心, 有關部門不聞不問.

    回覆刪除
  9. 真係好矛盾... 不過好多謝你哋! [版主回覆01/04/2008 23:02:00]...其實我地都只係略盡綿力, 如果大家關注問題, 專重生命, 我地根本唔使粗心.

    回覆刪除
  10. 我睇完小白熊嘅故事之後好感動呀! 你好勁呀! 我好想多謝你去幫啲流浪狗呀! [版主回覆01/04/2008 23:03:00]多謝收看, 不過我地真係唔係好勁, 只係見到實在唔忍心唔幫佢地.

    回覆刪除
  11. 小熊男昨天又被退貨, 他活潑好玩親人, 退貨的原因是收養的人說他常要到外國, 放在狗酒店不忍, 又說他們計劃有小孩, 母親說有狗不便... 全都不是不能解決的原因, 全都是他們抱小熊男回家前沒有想清楚的後果...停一停諗一諗... 最後苦了小熊男和美麗媽(他的暫養家庭.)

    回覆刪除