2008年3月2日 星期日

紅紅大偵探---炸彈驚魂

話說,個廳出現左幾件不明物體.

小貓三四都好不安.左望望右望望.


黑仔:係咪新逗貓棒呀?
藍藍:唔係呀,都無毛既,會唔會係計時炸彈呀.
紅紅:甘大件事,甘我要去搵紅紅大偵探黎幫下手呀.


紅紅轉個圈,話都無甘快就變左身做紅紅大偵探啦,出現左係d不明物體面前.


紅紅:現場環境唔係甘安全,貓地,你地都係疏散先啦.
黑仔:咪真架,你想自己玩個新玩具叫我地走呀.
藍藍:走啦,有乜好玩呀,我地訓陣先啦,唔係陣間真係爆炸,命都無仲坃乜呀.
紅紅:你地好行啦,我要查案呀.











切,呀唔係,係咬至真


仲要好用力咬果隻.
媽咪:望聞問切?睇病咩...


媽咪:喂喂喂,玩完未呀,快d俾返d紅菜頭我啦,今晚煲湯煮餸都係佢架啦.
紅紅:唓,原來係紅菜頭,唔岩玩又唔岩食,你又唔早講.
媽咪:找講左架,你聽唔到之麻,你自己知自己事啦.

依幾棵紅菜頭真係好新鮮,係豬仔媽個媽咪買架.

沒有留言:

張貼留言