2008年6月10日 星期二

端午節的工作犬

端午節係假期,當大家仲係度訓緊覺覺既時候,我仔仔大清早就帶埋兩個妹妹去西貢市執行任務.我地當日既工作好繁忙,不過作為人類既好朋友,服務人群係我地既使命呀.

今日我地一家上下就係山海龍舟隊既支援小隊.媽咪舊年係佢地既一份子,不過為左有更加多時間倍找地玩,今年佢就無再參與練習啦.


我地第一個任務係運動心理輔導員.


主要職責係陪各選手玩,俾佢地抽下水,減低佢地出賽前既壓力.


到佢地出賽既時候...


我地當然要幫佢地打氣.


與此同時,我地就化身為守衞犬.看實參者既行李.


除左行李之外,當然仲有山海龍既物資啦,包括支裝水同運動補充飲品.


到佢地比完賽啦,當然又係抽水時間啦.


咁辛苦完成賽事當然要玩下輕鬆下,就算當我地係馬咁騎都無所謂架.


明明己經好忙架啦,點知仲有額外任務喎.就係幫小朋友同家長克服狗狗親近障礙啦.坐左成朝,先得三個小朋友同我地玩.

其中有一個超叻小朋友,佢爸爸觀察左一陣,又係我地媽咪鼓勵之下,就放左小朋友一個人黎同我地玩啦.

小朋友既眼睛係雪亮既,佢係我地三個中間行左個圈之後,就揀左親善大使泡泡黎玩.蚊毛扯尾不達止.


仲成個伏係泡泡上面.泡泡不單止無所抗,仲笑得好開心呀.


然後就到己經縮埋左係一角既豬豬啦.


豬豬雖然都仲係咁細膽,但係無夾住尾巴走呀.


最後到我仔仔啦.咪睇佢人仔細細呀,真係活力無限架.


蚊毛拍頭扯尾當我鼓咁拍,仲越玩越開心,仲叫埋佢爸爸佢陪佢一齊玩.


小朋友拍我頭果時,佢爸爸有小小驚架,不過佢可能唔知平時媽咪拍我頭仲大力過小朋友十倍.所以我仲係笑笑口架.


最後仲攬實我唔放唔願走添呀.


於是我地三個小朋友就過左一個又充實又有意義既端午節啦.媽咪見我地咁乖,就決定第二日帶我地去玩啦.但係由於屋企條電話線斷左成個星期,上唔到網,上載唔到去沙灘既相,真係唔知幾時先寫到blog啦.

大家想快d有相撻有blog睇,就幫我地打去電話公司度跟進下啦.

沒有留言:

張貼留言