2008年6月20日 星期五

Easter之差錯步

就在泡泡去覆診的日子,入到診所遇到剛在吃早餐的Easter和Kapusu,她們是Monita姐姐的愛貓,主要職務是招待客人,工餘時間則負責檢查梳化.

Easter:有客人黎啦,我過去招呼下先.
Kapuse:我飲緊水水,唔過去啦.


Easter輕輕鬆鬆地走過去.


又毫不客氣地跳上梳發.


Easter:Kapuse,依度有好多正野呀,你黎唔黎一齊食呀.


Kapuse:唔黎啦,你睇下我個身型,真係飲水都肥呀,我都係繼續飲水.
Kapuse心諗,佢傻架,有無睇清楚入黎果兩個係抽水專員黎架.


天真的Easter繼續他的探索.
Eater:生命面包咁大包,食唔曬當枕頭都好喎.


Easter:有正野,果汁先生呀,Kapuse飲果汁好過飲水呀.


Kapuse:我唔過黎啦,我咁肥跳唔到上梳化架.
Kapuse心諗,我會繼續扮飲水等佢睇我唔到,唔係俾佢抽水EE抽上手,真係渣都無呀.


還未知身在險境的Easter繼續探索.


Easter:我終於搵到啦,好好味既薯條....


Easter:(發夢中)等我擺個靚post,等到我人賞識我,咁我可以做代言貓,之後就可以買好多梳化黎抓,又可以買好多零食.


抽水EE:Easter,貓貓唔食得薯條架,過黎EE抱抱...
Easter:大件事...


Easter俾人抽完水個樣落曬形
Easter:我行錯步我差錯步,抽水渣都無...


Kapuse:好彩我醒目...

沒有留言:

張貼留言