2008年6月6日 星期五

家庭日(下)

又先來一張大合照,難得到市區,當然要約班街坊出黎開心下啦.


少不了靚女老街坊,準備做減肥代言狗既大耳小姐.


不過真正主角係佢,大耳媽...手上既珍寳珠.


珍寳珠前身叫芊芊,係泡泡既愛女.由丁丁霖霖係貨車底救出,最後去到惡媽屋企,成為惡媽既掌上明珠.

泡泡:依個小朋友好熟面口呀.可唔可以俾我望下佢呀.


泡泡:聞下先,Baby,點解無曬d電油味.


泡泡:佢陣味好香甜呀,聞到我舔舔脷.


仔仔:依個小朋友又幾靚女喎.不過肯定唔係我經手啦,
我己經係公公黎架啦.


泡泡和珍寳珠都己脫胎換骨,認不出該是好事.從滿身油污和污泥到今天又香又軟的毛髮再附上笑臉,就算認得出也難以置信以至不敢相認.

我想泡泡其實認得出珍寳珍,只是看到健康幸福肥肥黑黑的珍寳珠大感安慰.看到珍寳珠幸福的身影比自己每天看她成長更安心.就像粵語片中窮家婦人在豪宅門外偷看自己的長大的孩子,己感動得淚流滿面.

玩得最開心的反而是失倆.每天吃雞粥的珍寳珍對鮮雞肉一點也不陌生,大口大口地吃.


逗她肚皮,她笑得翻肚伸脷.


玩累了,不管你抱著還是伏著,總之蓋眼便睡,對所有人都有安全感.


泡泡,看過珍寳珍,我想妳可以安心吧,快點調養好身體,準備到等著妳的八星級家裡去.

後加:
可能沒有跟大家提過,泡泡起初來我家,谷奶水一個狗躺在狗屋的一角鶑鶑地哀鳴的片段.不記掛孩子,甚至不認得孩子,該是她快樂忘憂的表現.過去的日子由他過去吧.

沒有留言:

張貼留言