2008年2月12日 星期二

豬豬生日排山倒海第四炮(過大海)

話到無甘快,又一日,豬豬仔仔生日排山倒海慶祝活動已經發到第四炮.
話明排山倒海又怎可以唔過海.早上專程到大埔餵地盤狗之後,我們就出發.


明眼人一看就知,仔仔豬豬坐車到了面海---中環.


還有維港景色,真的不錯.


為甚麼仔仔豬豬突然間要戴口罩.


因為坐渡海輪.坐船去長洲,船公司要求上落船時要戴口罩,坐船時則無規定要戴著.


仔仔+豬豬:唔係山長水遠黎爬龍舟呀?西貢都有啦.


當然不止,因為長洲有好朋友呀,其中一個就是咖啡妹(現叫豆豆).


豆豆跟豬豬一樣甘細膽,豬豬一去步就跟她一齊迫在角落.


還有又乖又叻又親人既Daisy.


久違了太陽伯伯出來伴我們去散步.一行四人三狗真高興.待豆豆熟習一點環境,將會是四人四狗行了.


仔仔遇上了喜歡跟他玩和不怕生的思慈,人和狗都開心地笑了.


我和思慈都笑到眼牙唔見眼就知我地幾開心.
還有神氣的Daisy和親切的嘉芙蓮.
當然還有負責拍照的豬仔爸.

到了路的盡頭,大家都休息,仔仔和豬豬都解放,自由行.

豬豬:仔仔哥哥,我忍唔住啦.
仔仔:我都係呀,不如...


豬豬:好呀,我去啦.


豬豬就是這樣,人多車多的地方緊張到不得了,到了郊外才放鬆一點,見到水就回復她最自然的本性.


有水萬事足,追著仔仔哥哥一起奔跑跳碰,坐在旁邊大家都看得賞心樂事.
如果豬豬可以任何時間真如此活潑就太好了.


至於仔仔則食字行先,有吃的在手,甚麼都做,不用叫他也會從老遠跑過來.


還有幼嫰的小手溫柔的餵他,仔仔太幸福了.


貪吃的仔仔和貪吃的Daisy,思慈都一一照顧.


這樣的美景和陽光,大家都不拾得離開,仔仔好像特別享受小朋友跟他玩.


漂亮和動人的一刻.若果香港的小朋友都能真正認識狗狗,不是怕他真好了.

平日的長洲閒適舒服,沒有太多的遊人,沒有見到狗會逃的人,船公司的要求也合理,只要上落船才要戴口罩.

明天要上班了,排山倒海的活動要到星期六才能繼續.



沒有留言:

張貼留言